vergis je niet in deze jongedame, ze kan ongelofelijk fel uithalen als ze het idee krijgt dat haar baasje gevaar loopt........albion schreef:
lijken de Pitt Bulls op uw/jouw afbeelding, dan valt me dat reuze mee:P
Nieuweling
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Welkom; Jo-Ann klinkt wel leuk hoor.Jo-Ann schreef:Hallo,
Ik ben Jo-Ann. Dit is mijn tweede nickname. Onder de vorige voelde ik me niet meer anoniem. Voor een aantal mensen en in de chat zal ik nog wel eens zeggen wat mijn vorige nickname was.
Aan de pitbulls in dit forum ben ik inmiddels wel gewend. Dit is inderdaad een vaste kernIk hoop onder deze naam dus verder te gaan posten ('t viel trouwens niet mee een naam te verzinnen, want bijna elke naam was al in gebruik - 'k ben nu maar op een Engelse variant over gegaan)
-
Jij ook welkom!Marie-Henriëtte schreef:Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier, lijkt me leuk af en toe iets te posten. In het dagelijkse leven doe ik een Hbo opleiding, P&A met veel plezieren ik hou van wandelen op het strand en door het bos, kortom in een mooi natuur gebied
![]()
Groetjes,
Marie-Henriëtte
Getob is als een schommelstoel: het houdt je bezig, maar het brengt je nergens...!!
van harte welkom en het is ook leuk om af en toe iets te posten. soms blaffen ze wel maar bijten doen ze niet (tenminste....)mentos schreef:Jij ook welkom!Marie-Henriëtte schreef:Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier, lijkt me leuk af en toe iets te posten. In het dagelijkse leven doe ik een Hbo opleiding, P&A met veel plezieren ik hou van wandelen op het strand en door het bos, kortom in een mooi natuur gebied
![]()
Groetjes,
Marie-Henriëtte
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
...nog nietalbion schreef:van harte welkom en het is ook leuk om af en toe iets te posten. soms blaffen ze wel maar bijten doen ze niet (tenminste....)mentos schreef:Jij ook welkom!Marie-Henriëtte schreef:Hallo iedereen,
![]()
Groetjes,
Marie-Henriëtte
welkom iedereen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
neej..bijten doen we niet hoor...stel je voor :| Maarre...Van harte Welkom hooralbion schreef:van harte welkom en het is ook leuk om af en toe iets te posten. soms blaffen ze wel maar bijten doen ze niet (tenminste....)mentos schreef:Jij ook welkom!Marie-Henriëtte schreef:Hallo iedereen,
![]()
Groetjes,
Marie-Henriëtte

die waggelt hier thuis al rond............... :mrgreen: :mrgreen:Afgewezen schreef:Misschien moet ik maar eens een nieuwe nickname aanschaffen.
Pitbull of zo... :o
tenminste, ze dénkt dat ze een pitt bull is, zo gaat ze tekeer.........hihihihihihi
Moderatorbericht:
-
Ik denk dat ik dan maar niet meer Wekerom of tenminste aan de Otterloseweg kom :roll:Rens schreef:die waggelt hier thuis al rond............... :mrgreen: :mrgreen:Afgewezen schreef:Misschien moet ik maar eens een nieuwe nickname aanschaffen.
Pitbull of zo... :o
tenminste, ze dénkt dat ze een pitt bull is, zo gaat ze tekeer.........hihihihihihi
- Johannes XXIII