PreciesTiberius schreef:Dat is niet het criterium.Marnix schreef:Hier wordt niet zakelijk geinternet.
Het criterium is of je zakelijk internet nodig hebt. Zo ja, dan mag je er ook privé zaken mee doen.
Het probleem is echter dat men vroeger nog dacht het internet, evenals TV, buiten de deur te kunnen houden. Slechts een enkeling had toen zakelijk internet nodig.
Destijds werd met veel bombarie internet voor niet-zakelijk gebruik als afkeurenswaardig bestempeld. In sommige kerkverbanden werd het zelfs censurabel gesteld. Dit in een poging om een dam op te werpen tegen allerlei gratis internetproviders (zoals Freeler, Zonnet, etc).
Nu we een paar jaar verder zijn, weten we dat deze poging faliekant mislukt is, want 90% van de leden heeft niet-zakelijk internet.
Nu is het wat lastig om die uitspraken terug te nemen.

Bert, inhoudelijk discussieren of anders gewoon niks zeggen. Ik geef hier mijn mening zoals iedereen dat doet, en dat je dat van mij niet zo goed kan hebben weet ik, maar ik heb geen zin constant verwijten te krijgen zonder argumentatie of inhoudelijke reactie, puur omdat we op bepaalde punten gewoon van mening verschillen. Ik stel dat de kerk geen autonomie heeft die zelf maar regels maakt, maar Gods wil aan mensen verkondigt. Als God mensen niet veroordeelt inzake het gebruik van moderne media en daar goed mee omgaan, mag de kerk dan die mensen als leden weigeren of aan de tafel weigeren, als die mensen wel kinderen van God zijn?
Inhoudelijk reageren graag.