Dat zijn we op een forum allemaal wel te noemen.Daphne schreef:Aandacht####(zoekende) noemen ze dit
Hoe zouden jullie het vinden als Petrus weer terug komt.
Dat is echt zo ja. Voorheen zeer veel gepost (nu zeeeeer zelden :mrgreen: ). Na tijd niet meer gepost te hebben en is rondgesnuffeld te hebben op refoforum en refoweb ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat het een vervanging is van een niet normaal functionerend sociaal leven.Kaw schreef:Dat zijn we op een forum allemaal wel te noemen.Daphne schreef:Aandacht####(zoekende) noemen ze dit
Petrus komt terug: Hoera!
Petrus neemt afscheid: Hoera!
(Mod JvdG): Vele lezers op dit forum hebben een hekel aan lange lappen van teksten. Vandaar dat ik de vrijheid heb genomen de tekst wat in te korten, zonder aan de rijke inhoud afbreuk te doen.
Met excuses aan de auteur.
(Mod JvdG): Vele lezers op dit forum hebben een hekel aan lange lappen van teksten. Vandaar dat ik de vrijheid heb genomen de tekst wat in te korten, zonder aan de rijke inhoud afbreuk te doen.
Nou zeg, ik vond 't net zo'n spannend verhaal. Was juist zo benieuwd hoe het afliep - en dan knip je er zomaar een stuk afBreekijzertje schreef:Petrus komt terug: Hoera!

En ik maar denken dat het eerste hoofdstuk was weggeknipt :mrgreen:Hendrikus schreef:Nou zeg, ik vond 't net zo'n spannend verhaal. Was juist zo benieuwd hoe het afliep - en dan knip je er zomaar een stuk af8) :mrgreen:
Wie weet, komt er nog eens een nieuw deel uit in deze spannende serie? Komt vaker voor bij successtories 8)
"People often asked me: What is the secret of your succes? I answer always that I have no other secret but this, that I have preached the gospel, not about the gospel, but the gospel"
C.H. Spurgeon.
C.H. Spurgeon.
Ik vond het dermate spannend dat ik het refrein niet meer uit mijn hoofd kreeg.Klavier schreef:En ik maar denken dat het eerste hoofdstuk was weggeknipt :mrgreen:Hendrikus schreef:Nou zeg, ik vond 't net zo'n spannend verhaal. Was juist zo benieuwd hoe het afliep - en dan knip je er zomaar een stuk af8) :mrgreen:
Wie weet, komt er nog eens een nieuw deel uit in deze spannende serie? Komt vaker voor bij successtories 8)
Voor de degenen die het afgeknipte stuk hebben gemist en die toch de afloop willlen weten, ben ik bereid hen via PB te informeren. :roll: :roll:
Kweenie......... :roll:jvdg schreef:Humorvolle misverstanden?Tamarinde schreef:Is dit hatelijk bedoeld of zo??????? :roll: :roll: :roll:Breekijzertje schreef:Jammer dat de mod het verkeerd geknipt heeft..........
Het had moeten eindigen op:
"Petrus neemt afscheid: Hoera!"
Bij deze de rectificatie.