Wintersport
het was heel warm 8)
gelukkig hadden we op maandag nog een flink pak verse sneeuw, dus hebben we lekker door de verse sneeuw kunnen rijden, vooral toen de wolken aan het einde van de middag optrokken,en er bijna niemand meer op de piste bleek te zijn. daarna werd het papperig, wat we op woensdag hebben opgelost door een kicker te bouwen, en lekker te gaan springen. daarna werden de lage pistes heel slecht, ijzig en modderig, met stenen enzo, dus zijn we vrijdag niet meer gaan boarden, maar hebben we een dagje Lyon gedaan. al met al toch wel een geslaagde week
Pim, veel plezier op wintersport, ik heb ook begrepen dat de echte winter dit weekend pas gaat beginnen (en voor mij de echte zomer, maandag staat het vliegtuig naar het zuidelijk halfrond klaar 8) )
gelukkig hadden we op maandag nog een flink pak verse sneeuw, dus hebben we lekker door de verse sneeuw kunnen rijden, vooral toen de wolken aan het einde van de middag optrokken,en er bijna niemand meer op de piste bleek te zijn. daarna werd het papperig, wat we op woensdag hebben opgelost door een kicker te bouwen, en lekker te gaan springen. daarna werden de lage pistes heel slecht, ijzig en modderig, met stenen enzo, dus zijn we vrijdag niet meer gaan boarden, maar hebben we een dagje Lyon gedaan. al met al toch wel een geslaagde week

Pim, veel plezier op wintersport, ik heb ook begrepen dat de echte winter dit weekend pas gaat beginnen (en voor mij de echte zomer, maandag staat het vliegtuig naar het zuidelijk halfrond klaar 8) )
hehe ;-)bazz schreef:het was heel warm 8)
gelukkig hadden we op maandag nog een flink pak verse sneeuw, dus hebben we lekker door de verse sneeuw kunnen rijden, vooral toen de wolken aan het einde van de middag optrokken,en er bijna niemand meer op de piste bleek te zijn. daarna werd het papperig, wat we op woensdag hebben opgelost door een kicker te bouwen, en lekker te gaan springen. daarna werden de lage pistes heel slecht, ijzig en modderig, met stenen enzo, dus zijn we vrijdag niet meer gaan boarden, maar hebben we een dagje Lyon gedaan. al met al toch wel een geslaagde week![]()
- Oude-Waarheid
Voor de hond hebben we een geschikt oppas adresje gevonden. En zelf gaan we een weekje naar Tsjechië... zien wat het word met de sneeuw.Oude-Waarheid schreef:Prettige vankantie toegewenst!!marsm104 schreef:Nog een paar uurtjes......
Waar blijft de hond?
Met groetjes,
Dirk
Met vriendelijke groet, Rick Marsman