that is what we call a cop-outgeledu schreef:Ja ja , ik begrijp je warme belangstelling volkomen, maar je zult moeten wachten tot ongeveer 10 november.limosa schreef:geledu schreef:Ik heb het gelijk besteld. :wink:
ah, mooi, als je dan hier even een pdf-je wil posten kunnen we meelezen ;-)
En wat dat pdf-je : ik bemerk regelmatig dat er mede forummers zijn die een hekel hebben aan lange postings.
Om hen niet te ergeren kan ik helaas niet aan je verzoek voldoen . :wink:
Kerkvisie
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
daarom ook een pdf-je hé, je post een link die de liefhebbers aanklikken om het bestand op te halen en die voor de overigen geen overlast geeftgeledu schreef:Ja ja , ik begrijp je warme belangstelling volkomen, maar je zult moeten wachten tot ongeveer 10 november.limosa schreef:ah, mooi, als je dan hier even een pdf-je wil posten kunnen we meelezen ;-)geledu schreef:Ik heb het gelijk besteld. :wink:
En wat dat pdf-je : ik bemerk regelmatig dat er mede forummers zijn die een hekel hebben aan lange postings.
Om hen niet te ergeren kan ik helaas niet aan je verzoek voldoen . :wink:
en als dat boekje wat is komt er wel weer een topic-je over hier, boeken bespreken was altijd een geliefde bezigheid . . . ;-)
Mijn kerkvisie is vooral plaatselijk aangezien ik mij in mijn gemeente thuisvoel zodat ik hier ook belijdenis heb gedaan. Wanneer ik zou verhuizen zou ik eerst goed zoeken naar een kerk waar ik mij thuisvoel. Ik ben bang dat ik me niet in alle ger. gems zou thuisvoelen. Zeker ook gezien bepaalde ontwikkelingen in de landelijke ger. gem. doen mij voor de plaatselijke visie kiezen.
welke ontwikkelingen??pivo schreef:Mijn kerkvisie is vooral plaatselijk aangezien ik mij in mijn gemeente thuisvoel zodat ik hier ook belijdenis heb gedaan. Wanneer ik zou verhuizen zou ik eerst goed zoeken naar een kerk waar ik mij thuisvoel. Ik ben bang dat ik me niet in alle ger. gems zou thuisvoelen. Zeker ook gezien bepaalde ontwikkelingen in de landelijke ger. gem. doen mij voor de plaatselijke visie kiezen.
Ach daar is denk ik genoeg over gediscusseerd. Ik denk aan het afserveren van mensen die bedenkingen hebben bij hoe het gaat in de ger. gem.Lassie schreef:welke ontwikkelingen??pivo schreef:Mijn kerkvisie is vooral plaatselijk aangezien ik mij in mijn gemeente thuisvoel zodat ik hier ook belijdenis heb gedaan. Wanneer ik zou verhuizen zou ik eerst goed zoeken naar een kerk waar ik mij thuisvoel. Ik ben bang dat ik me niet in alle ger. gems zou thuisvoelen. Zeker ook gezien bepaalde ontwikkelingen in de landelijke ger. gem. doen mij voor de plaatselijke visie kiezen.