Geref. Gemeenten stellen kandidaat beroepbaar

Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

jacob schreef:Tweetal in Moerkapelle: J. van Belzen - Silfhout
Jullie gaan toch niet Silfhout bij ons wegkapen hè? 't Zou overigens wel het eerste beroep zijn dat hij krijgt.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

pivo schreef:
Unionist schreef:Tweetal in Apleoodrn: J. van Belzen - W. Harinck.
Dan zou ik het wel weten!
Wil je je suggestieve opmerkingen voor je houden A.U.B.? Beetje jammer zeker als er dominee's en kandidaten met name genoemd worden.
Unionist

Bericht door Unionist »

Erasmiaan schreef:
pivo schreef:
Wil je je suggestieve opmerkingen voor je houden A.U.B.? Beetje jammer zeker als er dominee's en kandidaten met name genoemd worden.
Wat suggereert hij dan? Dat hij een voorkeur heeft voor één van beiden. Hij zegt niet welke. Dat lijkt me volstrekt legitiem, want iedereen hier gaat vanavond een keuze maken voor 1 van de 2.
Ik weet ook wel wie mijn voorkeur heeft, al kan ik helaas niet ter vergadering gaan.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Kislev

Bericht door Kislev »

Beroepen: te Aagtekerke, Beekbergen, Enkhuizen, ’s-Gravenzande, Kruiningen, Leiderdorp, Nieuw-Beijerland, Nieuwdorp, Oudemirdum, Poortugaal, Ridderkerk, Scherpenzeel en Zwolle, kand. J. van Belzen te Arnemuiden;
te Oostkapelle en te Vlaardingen, G. Clements te Gouda; te Emmeloord, W. Harinck te Woerden; te Terneuzen, M. Golverdingen te Boskoop.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Kislev schreef:Beroepen: te Aagtekerke, Beekbergen, Enkhuizen, ’s-Gravenzande, Kruiningen, Leiderdorp, Nieuw-Beijerland, Nieuwdorp, Oudemirdum, Poortugaal, Ridderkerk, Scherpenzeel en Zwolle, kand. J. van Belzen te Arnemuiden;
te Oostkapelle en te Vlaardingen, G. Clements te Gouda; te Emmeloord, W. Harinck te Woerden; te Terneuzen, M. Golverdingen te Boskoop.
Wel een aardig lijstje voor de analisten onder ons....
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
refo

Bericht door refo »

Wil je je suggestieve opmerkingen voor je houden A.U.B.? :mrgreen: :mrgreen:
Adelbach

Bericht door Adelbach »

Het lijkt wel een wedloop!
Sorry, wat maakt het uit wie er beroepen wordt, als de Heere Jezus maar gepreekt wordt en niet allerlei bevindelijke toestanden!
Unionist

Bericht door Unionist »

Adelbach schreef:Het lijkt wel een wedloop!
Sorry, wat maakt het uit wie er beroepen wordt, als de Heere Jezus maar gepreekt wordt en niet allerlei bevindelijke toestanden!
Dus maakt het wél uit wie er beroepen wordt...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Adelbach

Bericht door Adelbach »

Ja je hebt gelijk!! De één preekt Christus wel en de ander soms onder een deksel of helemaal niet.
jan03

Bericht door jan03 »

Pim schreef:
Kislev schreef:Beroepen: te Aagtekerke, Beekbergen, Enkhuizen, ’s-Gravenzande, Kruiningen, Leiderdorp, Nieuw-Beijerland, Nieuwdorp, Oudemirdum, Poortugaal, Ridderkerk, Scherpenzeel en Zwolle, kand. J. van Belzen te Arnemuiden;
Wel een aardig lijstje voor de analisten onder ons....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
freek

Bericht door freek »

Wat een drama zeg, zoveel beroepen. Er zijn mensen die geloven dat een beroep van een gemeente de roepstem van God is. In dat geval krijgt Van Belzen het wel heel erg druk.
HHKtE

Bericht door HHKtE »

en er zullen er nog wel veel meer beroepen worden uitgebracht op Kand.J.van Belzen.Laat er gebed zijn voor deze man omdat hij de juiste beslissing zal nemen.
refo

Bericht door refo »

Niet nodig. Zijn Zender stuurt hem. Hij heeft niets te 'beslissen'.
Gian

Bericht door Gian »

Erasmiaan schreef:
pivo schreef:
Is dit een grapje ofzo?

Zet er dan een knipoog bij....
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
pivo

Bericht door pivo »

Wow wat een beroepen zeg! De nood is helaas nog steeds hoog maar gelukkig komen er de komende jaren een aantal dominees bij! Laten we inderdaad bidden voor Van Belzen want het lijkt me lastig om te kiezen. Gelukkig hoeft hij dat inderdaad niet zelf te doen.
Plaats reactie