Jullie gaan toch niet Silfhout bij ons wegkapen hè? 't Zou overigens wel het eerste beroep zijn dat hij krijgt.jacob schreef:Tweetal in Moerkapelle: J. van Belzen - Silfhout
Geref. Gemeenten stellen kandidaat beroepbaar
Wat suggereert hij dan? Dat hij een voorkeur heeft voor één van beiden. Hij zegt niet welke. Dat lijkt me volstrekt legitiem, want iedereen hier gaat vanavond een keuze maken voor 1 van de 2.Erasmiaan schreef:Wil je je suggestieve opmerkingen voor je houden A.U.B.? Beetje jammer zeker als er dominee's en kandidaten met name genoemd worden.pivo schreef:Dan zou ik het wel weten!Unionist schreef:Tweetal in Apleoodrn: J. van Belzen - W. Harinck.
Ik weet ook wel wie mijn voorkeur heeft, al kan ik helaas niet ter vergadering gaan.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Beroepen: te Aagtekerke, Beekbergen, Enkhuizen, ’s-Gravenzande, Kruiningen, Leiderdorp, Nieuw-Beijerland, Nieuwdorp, Oudemirdum, Poortugaal, Ridderkerk, Scherpenzeel en Zwolle, kand. J. van Belzen te Arnemuiden;
te Oostkapelle en te Vlaardingen, G. Clements te Gouda; te Emmeloord, W. Harinck te Woerden; te Terneuzen, M. Golverdingen te Boskoop.
te Oostkapelle en te Vlaardingen, G. Clements te Gouda; te Emmeloord, W. Harinck te Woerden; te Terneuzen, M. Golverdingen te Boskoop.
Wel een aardig lijstje voor de analisten onder ons....Kislev schreef:Beroepen: te Aagtekerke, Beekbergen, Enkhuizen, ’s-Gravenzande, Kruiningen, Leiderdorp, Nieuw-Beijerland, Nieuwdorp, Oudemirdum, Poortugaal, Ridderkerk, Scherpenzeel en Zwolle, kand. J. van Belzen te Arnemuiden;
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Pim schreef:Wel een aardig lijstje voor de analisten onder ons....Kislev schreef:Beroepen: te Aagtekerke, Beekbergen, Enkhuizen, ’s-Gravenzande, Kruiningen, Leiderdorp, Nieuw-Beijerland, Nieuwdorp, Oudemirdum, Poortugaal, Ridderkerk, Scherpenzeel en Zwolle, kand. J. van Belzen te Arnemuiden;
Is dit een grapje ofzo?Erasmiaan schreef:Wil je je suggestieve opmerkingen voor je houden A.U.B.? Beetje jammer zeker als er dominee's en kandidaten met name genoemd worden.pivo schreef:Dan zou ik het wel weten!Unionist schreef:Tweetal in Apleoodrn: J. van Belzen - W. Harinck.
Zet er dan een knipoog bij....
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.