internetbellen
- Miscanthus
Daar wordt ik niet enthousiaster van.... :|Unionist schreef:www.vara.nl/kassa en dan even zoeken naar de uitzending van 20 mei
Ik heb het nu, en heb nergens last van. Ik ken een paar andere mensen die het ook hebben, hebben ook nergens last van. Daarbij, mij was de gok om > 20 EUR/maand te besparen het wel waard...Miscanthus schreef:Daar wordt ik niet enthousiaster van.... :|Unionist schreef:www.vara.nl/kassa en dan even zoeken naar de uitzending van 20 mei
- Miscanthus
Ik ga eerst upgraden/migreren van 1,5 Mb (KPN) naar 4 Mb (Bitstream2) en dan een maand op proef telefonie aanvragen bij Solcon.
€19,95 per jaar voor telefonie kun je niet voor tobben. Daarbovenop komt nog KPN belbudget € 9 p/m en internet voor € 29,95 p/m
€ 40 p/m ben je dan klaar, excl gesprekskosten.
Volgens mij kan ik bij andere provider voor hetzelfde bedrag onbeperkt bellen...... :shock:
€19,95 per jaar voor telefonie kun je niet voor tobben. Daarbovenop komt nog KPN belbudget € 9 p/m en internet voor € 29,95 p/m
Volgens mij kan ik bij andere provider voor hetzelfde bedrag onbeperkt bellen...... :shock:
Klopt, bij Wanadoo kan je voor 35 EUR/maand (25 EUR voor Wanadoo, 10 voor KPN BelBudget) onbeperkt bellen naar vaste nummers, en dan heb je nog een 5 x zo snelle internetverbinding ook (20MBit). Of bij Tele2 betaal je 30 EUR/maand (10 EUR/maand goedkoper dan solcon) en kan je 's avonds onbeperkt bellen. Solcon is dus aardig prijzig...Miscanthus schreef:Ik ga eerst upgraden/migreren van 1,5 Mb (KPN) naar 4 Mb (Bitstream2) en dan een maand op proef telefonie aanvragen bij Solcon.