internetbellen

Unionist

Bericht door Unionist »

http://www.vara.nl/kassa en dan even zoeken naar de uitzending van 20 mei
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Unionist schreef:www.vara.nl/kassa en dan even zoeken naar de uitzending van 20 mei
Daar wordt ik niet enthousiaster van.... :|
memento

Bericht door memento »

Miscanthus schreef:
Unionist schreef:www.vara.nl/kassa en dan even zoeken naar de uitzending van 20 mei
Daar wordt ik niet enthousiaster van.... :|
Ik heb het nu, en heb nergens last van. Ik ken een paar andere mensen die het ook hebben, hebben ook nergens last van. Daarbij, mij was de gok om > 20 EUR/maand te besparen het wel waard...
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Ik ga eerst upgraden/migreren van 1,5 Mb (KPN) naar 4 Mb (Bitstream2) en dan een maand op proef telefonie aanvragen bij Solcon.
€19,95 per jaar voor telefonie kun je niet voor tobben. Daarbovenop komt nog KPN belbudget € 9 p/m en internet voor € 29,95 p/m
€ 40 p/m ben je dan klaar, excl gesprekskosten.

Volgens mij kan ik bij andere provider voor hetzelfde bedrag onbeperkt bellen...... :shock:
memento

Bericht door memento »

Miscanthus schreef:Ik ga eerst upgraden/migreren van 1,5 Mb (KPN) naar 4 Mb (Bitstream2) en dan een maand op proef telefonie aanvragen bij Solcon.
€19,95 per jaar voor telefonie kun je niet voor tobben. Daarbovenop komt nog KPN belbudget € 9 p/m en internet voor € 29,95 p/m
€ 40 p/m ben je dan klaar, excl gesprekskosten.

Volgens mij kan ik bij andere provider voor hetzelfde bedrag onbeperkt bellen...... :shock:
Klopt, bij Wanadoo kan je voor 35 EUR/maand (25 EUR voor Wanadoo, 10 voor KPN BelBudget) onbeperkt bellen naar vaste nummers, en dan heb je nog een 5 x zo snelle internetverbinding ook (20MBit). Of bij Tele2 betaal je 30 EUR/maand (10 EUR/maand goedkoper dan solcon) en kan je 's avonds onbeperkt bellen. Solcon is dus aardig prijzig...
Plaats reactie