Danielkampen

pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Pingpongbal gaat naar Matrei variatie nummer 64!
Het is toch nog gelukt, inmiddels sta ik ingeschreven.
Nog kampgenoten op OSW?
:o
Kikker

Bericht door Kikker »

Wigny 1 ga ik dit jaar.
Vorig jaar Cinq Fontaines 1 was heeeeeel tof.
peentje

Bericht door peentje »

Ik ben ook op kamp geweest, van 3-9 augustus op "zeilen Ijsselmeer", dit was echt gaaf, d ene dag had je strom met windkracht 8 en de volgende dag lag je met 34 graden aan dek te bakken, heel gek, we hadden een echt tof kamp, ik ga dit jaar weer, naar "zeilen zeeland", gaat daar nog iemand anders naar toe?
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik hoop in augustus weer een jongenskamp te leiden op Texel.

Trouwens als iemand zin heb in het leiden van een Danielkamp geef je dan op! Ze hebben nog erg veel mensen nodig! Nog zeker 60 mensen!!!!!
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Ik ga naar Cinq Fontaines I. Zijn er medekamp genoten op OSW???
takkie

Bericht door takkie »

A.s zaterdag hoop ik een Danielkamp te gaan lei(ij)den!!
16-19 kamp in Loon op Zand, ga deze week denk ik alvast maar een beetje voorslapen........
dré

Bericht door dré »

Oorspronkelijk gepost door takkie
16-19 kamp in Loon op Zand, ga deze week denk ik alvast maar een beetje voorslapen........
Voorslapen.... bij mij werkte dat niet. Daarna, als ze zaterdag allemaal weer gezond en wel weer naar huis zijn, dan kan je slapen, slapen, slapen,slapen....sl zzzz.
ik heb tegenwoordig een eigen kamp om mee op vakantie te gaan en weet je, die luisteren ook nog een beetje naar me:,

Maar zo'n Daniël kamp: het blijft ontzettend mooi werk om te doen, vooral (vind ik) 16-19 jaar, maar wel vemoeiend. Fijne en gezegende week (en een beetje mooi weer)
dré
--------

Credo in unum Deo
jacob

Bericht door jacob »

slaap lekker
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door jacob
slaap lekker
Ja, bedankt. Zal wel lukken hoor, vorig jaar heb ik ook een kamp geleid toen waren sommige leidinggevenden nog vermoeiender om mee om te gaan dan de jongeren...:i:i:i
maar dat gaat dit jaar vast wel goed komen
jacob

Bericht door jacob »

hopen dat je nou een wat minder vermoeiende lijders groep hebt hoor.

al die mafkezen van vorig jaar ;)
takkie

Bericht door takkie »

ach ja, sommige mensen hebben gewoon wat gebruiksaanwijzingen, maar daar leer je wel mee omgaan
jacob

Bericht door jacob »

jij wel, ik niet :D:D
takkie

Bericht door takkie »

je bedoelt dat ik wel met die gebruiksaanwijzingen om kunt gaan en jij niet? goeie zelfanalyse jacob, ga zo door
jacob

Bericht door jacob »

hoe weet jij nou wat ik bedoel :,:,:,
Plaats reactie