Danielkampen
Ik ben ook op kamp geweest, van 3-9 augustus op "zeilen Ijsselmeer", dit was echt gaaf, d ene dag had je strom met windkracht 8 en de volgende dag lag je met 34 graden aan dek te bakken, heel gek, we hadden een echt tof kamp, ik ga dit jaar weer, naar "zeilen zeeland", gaat daar nog iemand anders naar toe?
Voorslapen.... bij mij werkte dat niet. Daarna, als ze zaterdag allemaal weer gezond en wel weer naar huis zijn, dan kan je slapen, slapen, slapen,slapen....sl zzzz.Oorspronkelijk gepost door takkie
A.s zaterdag hoop ik een Danielkamp te gaan lei(ij)den!!
16-19 kamp in Loon op Zand, ga deze week denk ik alvast maar een beetje voorslapen........
ik heb tegenwoordig een eigen kamp om mee op vakantie te gaan en weet je, die luisteren ook nog een beetje naar me:,
Maar zo'n Daniël kamp: het blijft ontzettend mooi werk om te doen, vooral (vind ik) 16-19 jaar, maar wel vemoeiend. Fijne en gezegende week (en een beetje mooi weer)
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Ja, bedankt. Zal wel lukken hoor, vorig jaar heb ik ook een kamp geleid toen waren sommige leidinggevenden nog vermoeiender om mee om te gaan dan de jongeren...:i:i:iOorspronkelijk gepost door jacobslaap lekkerOorspronkelijk gepost door takkie
A.s zaterdag hoop ik een Danielkamp te gaan lei(ij)den!!
16-19 kamp in Loon op Zand, ga deze week denk ik alvast maar een beetje voorslapen........
maar dat gaat dit jaar vast wel goed komen