SmashingRefos
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Leuk voor een kleinere gemeente. Kerken in Rijssen zijn erg groot. Er bestaat daar onvoldoende draagvlak voor gezamenlijke activiteiten.
Waar haal je die onzin nu weer weg Barryvrouw. Alsof dat in Rijssen niet mogelijk zou zijn.
Tuurlijk wel, alleen moet er in Rijssen eerst eens iemand opstaan die dit organiseerd. Wil wedden dat als je dit serieus aanpakt je in know time een vereniging hebt van zeker 50 mensen.
tukker
Tuurlijk! Kijk Tukker, jij hebt het door.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw
Leuk voor een kleinere gemeente. Kerken in Rijssen zijn erg groot. Er bestaat daar onvoldoende draagvlak voor gezamenlijke activiteiten.
Waar haal je die onzin nu weer weg Barryvrouw. Alsof dat in Rijssen niet mogelijk zou zijn.
Tuurlijk wel, alleen moet er in Rijssen eerst eens iemand opstaan die dit organiseerd. Wil wedden dat als je dit serieus aanpakt je in know time een vereniging hebt van zeker 50 mensen.
tukker
Je moet iemand hebben die het zelf leuk vindt om te sporten (volleyballen) en die daarnaast tijd en energie wil steken om iets voor de jeugd te betekenen. Rijssen is natuurlijk een eind weg, maar als er nu meerder plaatsen dit gaan doen, dan organiseren we regionale competities met een landelijke finaledag! Ik zie het helemaal zitten!!
Oorspronkelijk gepost door PimTuurlijk! Kijk Tukker, jij hebt het door.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw
tukker
Je moet iemand hebben die het zelf leuk vindt om te sporten (volleyballen) en die daarnaast tijd en energie wil steken om iets voor de jeugd te betekenen. Rijssen is natuurlijk een eind weg, maar als er nu meerder plaatsen dit gaan doen, dan organiseren we regionale competities met een landelijke finaledag! Ik zie het helemaal zitten!!
Ik ook wel Pim, maar heb hier helaas geen tijd voor. Klinkt afgezaagd, maar tis nu eenmaal zo.
Kom op Albert. De jeugd is de toekomst van de kerk! Misschien wat minder OSW-en??Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door PimTuurlijk! Kijk Tukker, jij hebt het door.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouw
tukker
Ik ook wel Pim, maar heb hier helaas geen tijd voor. Klinkt afgezaagd, maar tis nu eenmaal zo.

Mooi Dirk! Als er iets structureels uit groeit moeten we eens een keertje een H.I.Ambacht-Moerkapelle competitie opzetten!Oorspronkelijk gepost door kridje
Voor de actie gaan we als gemeente een groot volleybaltoermooi houden! Er kunnen 12 teams meedoen en we hebben ook 12 teams! Zelfs jongeren die een beetje 'buiten het spoor' lopen doen als team mee!
Wij hebben elk voor en najaar zo'n toernooi met minimaal 16 teams. Dit voorjaar ook voor de JBGG-actie, ik geloof dat er nu gigantisch veel teams zich hebben ingeschreven. Erg fijn dat we dat in de gemeente kunnen doen!
haha, wil je graag verliezen Pim:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door PimMooi Dirk! Als er iets structureels uit groeit moeten we eens een keertje een H.I.Ambacht-Moerkapelle competitie opzetten!Oorspronkelijk gepost door kridje
Voor de actie gaan we als gemeente een groot volleybaltoermooi houden! Er kunnen 12 teams meedoen en we hebben ook 12 teams! Zelfs jongeren die een beetje 'buiten het spoor' lopen doen als team mee!
Wij hebben elk voor en najaar zo'n toernooi met minimaal 16 teams. Dit voorjaar ook voor de JBGG-actie, ik geloof dat er nu gigantisch veel teams zich hebben ingeschreven. Erg fijn dat we dat in de gemeente kunnen doen!
-
Ik begin er wat voor te voelen, maar alleen?Oorspronkelijk gepost door PimKom op Albert. De jeugd is de toekomst van de kerk! Misschien wat minder OSW-en??Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door PimTuurlijk! Kijk Tukker, jij hebt het door.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
tukker
Ik ook wel Pim, maar heb hier helaas geen tijd voor. Klinkt afgezaagd, maar tis nu eenmaal zo.![]()
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwIk begin er wat voor te voelen, maar alleen?Oorspronkelijk gepost door PimKom op Albert. De jeugd is de toekomst van de kerk! Misschien wat minder OSW-en??Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Pim Tuurlijk! Kijk Tukker, jij hebt het door.
Ik ook wel Pim, maar heb hier helaas geen tijd voor. Klinkt afgezaagd, maar tis nu eenmaal zo.![]()
Hardlopen in je eentje is ook niks;)
-
Ho is ff, heb al heel trainingsprogram.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door BarryvrouwIk begin er wat voor te voelen, maar alleen?Oorspronkelijk gepost door PimKom op Albert. De jeugd is de toekomst van de kerk! Misschien wat minder OSW-en??Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Hardlopen in je eentje is ook niks;)
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-