Amicitia / BETER-UIT / Kompas-Tours / Avanta / Daniel / HBGJ
leek het me leuk dit topic ook wer eens voor de dag te halen.
Met welke organisatie ga jij/ jullie op pad dit jaar en waarom??
HOLIDAY TOPIC START AGAIN!!
Met welke organisatie ga jij/ jullie op pad dit jaar en waarom??
HOLIDAY TOPIC START AGAIN!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Altijd leuk, vakantie-ervaringen lezen!
Ik ben een aantal keer met Amicitia op vakantie geweest, tot mijn volle tevredenheid. Je hebt een leuke combinatie van groepsgevoel en een stuk zelfstandigheid. Ik ben alle keren met het vliegtuig geweest, een belangrijk verschil hiervan tov busreizen is dat je dan geen vaste/verplichte excursies hebt.
Last but not least, de belangrijkste en prettigste eigenschap van Amicitia-reizen is, dat je met een club christelijke/reformatorische mensen op vakantie gaat. Dit bindt net als hier op OSW samen...
Zijn hier meer Amicitia-gangers en wat zijn jullie ervaringen?
Ik ben een aantal keer met Amicitia op vakantie geweest, tot mijn volle tevredenheid. Je hebt een leuke combinatie van groepsgevoel en een stuk zelfstandigheid. Ik ben alle keren met het vliegtuig geweest, een belangrijk verschil hiervan tov busreizen is dat je dan geen vaste/verplichte excursies hebt.
Last but not least, de belangrijkste en prettigste eigenschap van Amicitia-reizen is, dat je met een club christelijke/reformatorische mensen op vakantie gaat. Dit bindt net als hier op OSW samen...
Zijn hier meer Amicitia-gangers en wat zijn jullie ervaringen?
Ik ga wel met een reis zodat IK eens een keer NIETS hoef te regelenOrigineel geplaatst door Aupi
Dit jaar wordt het mijn vriendin met een last minute naar waarschijnlijk 1 van de ABC eilanden. Niet met een reis mee dit brengt alleen maar verplichtingen met zich mee. Gewoon doen wat je zelf wilt op een vakantie![]()

Beste ZWP,
Wat leuk om te zien dat jij naar Noorwegen gaat!
Ik ken wat mensen van vorig jaar die dit jaar ook naar Noorwegen zouden gaan met de HGJB.
Persoonlijk vond ik het te duur en vind ik het te risicovol weer. De natuur staat buiten kijf, die is prachtig.
Het gebeurt wel vaak hoor dat christelijk gereformeerden met de HGJB meegaan, ze missen een eigen Jeugdbond die ook vakanties organiseert, dus wordt het de HGJB of de JBGG.
Veel plezier daar!
Wat leuk om te zien dat jij naar Noorwegen gaat!
Ik ken wat mensen van vorig jaar die dit jaar ook naar Noorwegen zouden gaan met de HGJB.
Persoonlijk vond ik het te duur en vind ik het te risicovol weer. De natuur staat buiten kijf, die is prachtig.
Het gebeurt wel vaak hoor dat christelijk gereformeerden met de HGJB meegaan, ze missen een eigen Jeugdbond die ook vakanties organiseert, dus wordt het de HGJB of de JBGG.
Veel plezier daar!