Amicitia / BETER-UIT / Kompas-Tours / Avanta / Daniel / HBGJ

madelief

Bericht door madelief »

Heej Bralbal, ik heb dezelfde reis als jij gedaan. Naar Oppdal en geraft enz. Zat jij soms bij mij in de groep of de reis erna?
wel grappig zeg............
Nog naar de babtisten kerk geweest?
bralbal

Bericht door bralbal »

ja hoor madelief, ik was met dezelfde reis als jou, die van 15 juli. Leuk he? Heb je al foto's? die van mij zijn niet geweldig, maar ja....
Billy

Bericht door Billy »

leek het me leuk dit topic ook wer eens voor de dag te halen.

Met welke organisatie ga jij/ jullie op pad dit jaar en waarom??

HOLIDAY TOPIC START AGAIN!!
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Mirror

Bericht door Mirror »

Altijd leuk, vakantie-ervaringen lezen!

Ik ben een aantal keer met Amicitia op vakantie geweest, tot mijn volle tevredenheid. Je hebt een leuke combinatie van groepsgevoel en een stuk zelfstandigheid. Ik ben alle keren met het vliegtuig geweest, een belangrijk verschil hiervan tov busreizen is dat je dan geen vaste/verplichte excursies hebt.

Last but not least, de belangrijkste en prettigste eigenschap van Amicitia-reizen is, dat je met een club christelijke/reformatorische mensen op vakantie gaat. Dit bindt net als hier op OSW samen...

Zijn hier meer Amicitia-gangers en wat zijn jullie ervaringen?
bloob

Bericht door bloob »

Dit jaar ga ik met Kreykes, gewoon omdat het beter uitkomt met de vakantie. Ben ook al wel met Amicitia geweest. Met beide goede ervaringen gehad!!!
Oja we gaan naar Tjechië. Vorig jaar was't Noorwegen en dat was vrij duur... dus nu een iets goedkoper land. hihi
Aupi

Bericht door Aupi »

Dit jaar wordt het mijn vriendin met een last minute naar waarschijnlijk 1 van de ABC eilanden. Niet met een reis mee dit brengt alleen maar verplichtingen met zich mee. Gewoon doen wat je zelf wilt op een vakantie :P
bloob

Bericht door bloob »

Origineel geplaatst door Aupi
Dit jaar wordt het mijn vriendin met een last minute naar waarschijnlijk 1 van de ABC eilanden. Niet met een reis mee dit brengt alleen maar verplichtingen met zich mee. Gewoon doen wat je zelf wilt op een vakantie :P
Ik ga wel met een reis zodat IK eens een keer NIETS hoef te regelen :). Heeeerlijk... niet nadenken... Trouwens, je bent niets verplicht hoor. Wil je niet mee met een excursie dan ga je niet. k Vind zo'n vakantie altijd wel kanongezellig
ZWP

Bericht door ZWP »

Ik ga dit jaar met de HGJB (als christelijk gereformeerde, oei :p ) naar Noorwegen (2).
Kleine kans dat er ook iemand van dit forum heen gaat, maar toch.

Lijkt me een fantastisch mooi land, en hoop ook op een fijne vakantie alvast, zo de Here wil en wij leven, met leuke mensen.
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Ik ga dit jaar de Daniel Kampen eens uitproberen. Een van mij zussen heeft er zoveel positieve dingen over verteld dat ik dacht nu ga ik het zelf een proberen.

Dus vandaar dat ik dit jaar naar Luxcenburg ga met een danielkamp.
Refojongere

Bericht door Refojongere »

Beste ZWP,

Wat leuk om te zien dat jij naar Noorwegen gaat!

Ik ken wat mensen van vorig jaar die dit jaar ook naar Noorwegen zouden gaan met de HGJB.

Persoonlijk vond ik het te duur en vind ik het te risicovol weer. De natuur staat buiten kijf, die is prachtig.

Het gebeurt wel vaak hoor dat christelijk gereformeerden met de HGJB meegaan, ze missen een eigen Jeugdbond die ook vakanties organiseert, dus wordt het de HGJB of de JBGG.

Veel plezier daar!
peentje

Bericht door peentje »

Ik ga met de danielkampen mee, want daar izt ik tussen allemaal jongeren van ongeveer dezelfde leeftijd, en dezelfde gezindte. Het is er altijd weer leuk.
:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu:thu
Doortje

Bericht door Doortje »

Ik ga dit jaar met Djoser een rondreis maken door ZuidAfrika. Ben de afgelopen twee jaar met BeterUit weggeweest, maar voor mij is de toegevoegde waarde van die organisatie net echt duidelijk geworden. :pu
Muse

Bericht door Muse »

Beter-Uit moet zich afvragen of ze het woord 'christelijk' voor hun naam niet een beetje misbruiken.
Vanaf nu nooit meer beter-uit.....:mad2:
Doortje

Bericht door Doortje »

beter-thuis denk ik nu maar....:P
Muse

Bericht door Muse »

He, maar Djoser is geen reisorganisatie met een christelijke identiteit. Kun je daar wel mee leven?
Al dat reizen op zondag enzo, en geen dagsluitingen met de groep en....het zingen rondom het kampvuur....:-

[Aangepast op 7-3-2003 door Muse]
Plaats reactie