Oorspronkelijk gepost door Adorote
Hoe is het mogelijk hier 20 graden onder nul 30 cm sneeuw,en zicht op zomer weer is deze maand wel verkeken.![]()
Siberie...?
Niet zeuren:sne, wees blij dat het nog een droge zomer is, regen is ook niet alles, alhoewel het is maar goed dat wij mensen niet over het weer beslissen.Oorspronkelijk gepost door de Paus
Van mij mag de temperatuur zonder meer 5 graden zakken. Geen 30 graden meer... dat is veel te warm. Het lieftst heb ik een temperatuurtje van max. 25 graden!! heerlijk...!
Ik denk dat de meeste mensen dat wel vinden, op Jelle na dan. Maarja, we leven nou eenmaal in Nederland en dan heb je soms een beetje raar weer. Dan weer regen en koud, en dan ineens weer enorm heet. Maar het is in ieder geval niet saai. Ik moet er niet aan denken dat het iedere dag hetzelfde weer zou zijn.Oorspronkelijk gepost door de Paus
Van mij mag de temperatuur zonder meer 5 graden zakken. Geen 30 graden meer... dat is veel te warm. Het lieftst heb ik een temperatuurtje van max. 25 graden!! heerlijk...!
Neen ik zit niet in de vrieskast it niet op Noordpool of Zuidpool,maar zeg gewoon; tjonge wat is het weer koud vandaag trek een vest aan zet de verwarming op 25.wat een wintertje in augustus--------------ja ja en zo heb je geen last van die ongewenste 30 graden.Oorspronkelijk gepost door Andrewwar zit je dan, in de vrieskast ofzo?:t:t:tOorspronkelijk gepost door Adorote
Hoe is het mogelijk hier 20 graden onder nul 30 cm sneeuw,en zicht op zomer weer is deze maand wel verkeken.![]()