Dat zijn de verwijderdbare postings.
Fotowedstrijd
-
- Contacteer:
Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeJe zou niet zeggen dat Michael al een stukje in de veertig is en vijf koters heeft rondstappen in de USA...... :$Oorspronkelijk gepost door Daphne
mag deze ook meedoen met de foto wedstijd? (Puur natuur toch?!)
Vanmiddag om 16:08 nog een samenvatting van z'n optreden op de EO-jongerendag vorig jaar.
Een 'breekje' van Breekijzertje
Breek hebbie t nog gezien?! Wow ik wel... was echt supersupersupersuper gaaf...
(aldus mijzelf)
K vind t trouwens leuk dat jullie mijn posting quoten... want dan maakt onze Michael ook nog promotie op OSW!!!!
Trouwens nog gehoord Breek, dat 8 juni om 23.20 Michael een Late Night concert geeft?! WHOEIIIIIIIIIIIIIIII

Tja Limosa... k vind t wel mooi eigenlijk...Oorspronkelijk gepost door limosa
Dat kereltje moet wel knap wanhopig zijn met al die troep tegen de muren geplakt. Wat een bende maak-tie ervan, als ze moeder dat ziet . . .
k hou wel van kunst!:D
Maar inderdaad wat breekie schreef... dat kereltje is n jaartje of 46... nou ziet ie er nie knap uit voor 46, getrouwd en 5 kidddddddddddsssss..........
:,:,:,:,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door memento
Als MWS jouw inzending is voor de fotowedstrijd hoop ik maar voor je dat er alleen maar vrouwen zitten in de jurie...
Ik heb toch liever zn cd in mn speler dan zn foto aan mn muur..
[Aangepast op 14/5/04 door memento]
Uh... tjah... t is en blijft n lekker ding die Michael W Smith... IK heb hem wel aan mn muur hangen in iedergeval... :in:in:in
Oorspronkelijk gepost door limosa't Is een spetter Daphne, echt waar!Oorspronkelijk gepost door Daphne
Tja Limosa... k vind t wel mooi eigenlijk...
Maar inderdaad wat breekie schreef... dat kereltje is n jaartje of 46... nou ziet ie er nie knap uit voor 46, getrouwd en 5 kidddddddddddsssss..........
:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:
:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u
Die 5 kids zal hem niet veel moeite gekost hebben. Mannen krijgen geen breeje heupen enzo na een paar kids hoor!Oorspronkelijk gepost door DaphneTja Limosa... k vind t wel mooi eigenlijk...Oorspronkelijk gepost door limosa
Dat kereltje moet wel knap wanhopig zijn met al die troep tegen de muren geplakt. Wat een bende maak-tie ervan, als ze moeder dat ziet . . .