Kan absoluut niet als hij in z'n eentje gaat. Is veel te gevaarlijk. Stel je voor dat hij door het ijs zakt. Wie moet hem er dan uit halen.schaatsende ouderling?
Daarom: ik vind dat dat de hele kerkenraad mee moet schaatsen.
Ben je nu realistisch jongere? Er worden al vaak geboden/verboden voor Avondmaalsgangers gemaakt! En dan onder het (non-)argument: 'als je een ander leven kent, dan heb je daar toch geen behoefte aan he, dan doe je zulke dingen (sportief ontspannen) toch niet meer.'Oorspronkelijk gepost door Jongere
Ik zie ook echt het probleem niet hoor. (..)
Ik moet de eerste nog tegenkomen die hier problemen mee zou hebben. :!
Toch vind ik het wel goed dat de desbetreffende ouderling zich afvraagd of hij dit kan maken. Het is natuurlijk wel een ambt en dat moet je waardig houden!Oorspronkelijk gepost door wim
Voor een ouderling gelden niet ineens andere ge- of verboden, lijkt me.
Dat vind ik inderdaad triest ja; maar zoals ik al zei: ik moet de eerste nog tegenkomen die daar problemen mee heeft.Oorspronkelijk gepost door PimBen je nu realistisch jongere? Er worden al vaak geboden/verboden voor Avondmaalsgangers gemaakt! En dan onder het (non-)argument: 'als je een ander leven kent, dan heb je daar toch geen behoefte aan he, dan doe je zulke dingen (sportief ontspannen) toch niet meer.'Oorspronkelijk gepost door Jongere
Ik zie ook echt het probleem niet hoor. (..)
Ik moet de eerste nog tegenkomen die hier problemen mee zou hebben. :!
t'Is triest, maar waar. (zelf ook meegemaakt)
Ik niet wist hoeveel kg die ds woog!Oorspronkelijk gepost door HendrikusWat bedoelt BV deze keer?Oorspronkelijk gepost door Barryvrouw:#:#:#Oorspronkelijk gepost door LecramHmmm, maar dat is wel een "lichte" ds. :t:t (Oorspronkelijk gepost door Hendrikus
Op http://www.emwt.nl/ is onder "foto's" als voorlaatste een foto te zien waarop een bekende predikant uit de GerGem als bouwvakker te zien is, in hetzelfde gele t-shirt dat de overige leden van het EMWT-team ook dragen.)
ijs denk ik :, :!:bou:Oorspronkelijk gepost door Barryvrouwijs of eis?Oorspronkelijk gepost door gravo
"ik zal mij buigen op uw ijs, naar uw paleis, het hof der ho- ho- ven"
(deze voorstelling uit m'n kinderjaren wordt door deze topic onstuitbaar tevoorschijn gehaald)
[Aangepast op 8/7/04 door gravo]