wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
Re: wat dragen wij vandaag met dit warme weer...?????
Buiten 22 graden, in mijn werkkamer 24.1 graden...
Donderdag en vrijdag worden 12 graden en regen verwacht.
Ik heb geïnformeerd waar m'n winterjas is gebleven, maar die mag ik niet meer aan, eind mei.
De kalender heerst over de thermometer.
Ik heb geïnformeerd waar m'n winterjas is gebleven, maar die mag ik niet meer aan, eind mei.
Kijk aan, gelukkig gaat de temperatuur weer wat zakken!refo schreef:Donderdag en vrijdag worden 12 graden en regen verwacht.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Een lange witte linnen rok.
Een blousje met korte mouwen.
Heerlijk...
Een blousje met korte mouwen.
Heerlijk...
refo schreef:Donderdag en vrijdag worden 12 graden en regen verwacht.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wat ben je onderdanig.refo schreef:Donderdag en vrijdag worden 12 graden en regen verwacht.

Ik heb nog wel een oudje in de schuur hangen; die mag je wel lenen.refo schreef:Ik heb geïnformeerd waar m'n winterjas is gebleven, maar die mag ik niet meer aan, eind mei.
http://www.nu.nl/weer/index.htmlrefo schreef:Donderdag en vrijdag worden 12 graden en regen verwacht.
Ik lees hier iets andere waarden. Maar ook die zijn niet geweldig voor do/vrij, helaas.
~~Soli Deo Gloria~~
- jakobmarin
hempie, korte broek, en gister gezwommen in de zee! En dan draag ik uitsluitend mijn zwembroek en contactlenzen 

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Geen last van zeevlam gehad? Want aan de gehele kust, met uitzondering van Zeeland, was het koud, mistig en dus zeer ongezellig.jakobmarin schreef:hempie, korte broek, en gister gezwommen in de zee! En dan draag ik uitsluitend mijn zwembroek en contactlenzen
Jij durft, met contactlenzen zwemmen. Ben je niet bang dat ze uitspoelen?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- jakobmarin
ik zwom ook in ZeelandMara schreef:Geen last van zeevlam gehad? Want aan de gehele kust, met uitzondering van Zeeland, was het koud, mistig en dus zeer ongezellig.jakobmarin schreef:hempie, korte broek, en gister gezwommen in de zee! En dan draag ik uitsluitend mijn zwembroek en contactlenzen
Jij durft, met contactlenzen zwemmen. Ben je niet bang dat ze uitspoelen?

Neuh, gewoon op tijd je ogen dichtdoen als je in het water duikt. (doe ik al > 10 jaar zo en nog nooit een lens verloren gelukkig!)
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Hier moest gistermorgen iedereen weer snel rechtsomkeert. Een enkele eigenwijze die het toch ging proberen, kwam letterlijk van een koude kermis thuis.jakobmarin schreef:ik zwom ook in ZeelandMara schreef:Geen last van zeevlam gehad? Want aan de gehele kust, met uitzondering van Zeeland, was het koud, mistig en dus zeer ongezellig.jakobmarin schreef:hempie, korte broek, en gister gezwommen in de zee! En dan draag ik uitsluitend mijn zwembroek en contactlenzen
Jij durft, met contactlenzen zwemmen. Ben je niet bang dat ze uitspoelen?![]()
Neuh, gewoon op tijd je ogen dichtdoen als je in het water duikt. (doe ik al > 10 jaar zo en nog nooit een lens verloren gelukkig!)
Ik heb zelf geen lenzen, mijn man wel, als we naar het strand gaan, zet hij een bril op. Hij is bang dat er een zandkorrel in zijn oog waait en dat is niet fijn met lenzen in, zegt hij.
't Wil anders nog niet zo hard meer 25 graden worden.refo schreef:Overhemden met korte mouw uit de mottenballen gehaald.
Strop thuis gelaten. (Die uitspatting veroorloof ik me boven de 25gr. Dit jaar misschien de hele zomer.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Het is meer langeonderbroeken en camisooltjes weercaprice schreef:'t Wil anders nog niet zo hard meer 25 graden worden.refo schreef:Overhemden met korte mouw uit de mottenballen gehaald.
Strop thuis gelaten. (Die uitspatting veroorloof ik me boven de 25gr. Dit jaar misschien de hele zomer.

- JolandaOudshoorn
Nou, inderdaad, ik maak nog steeds dankbaar gebruik van mijn winterleggings.Mara schreef:Het is meer langeonderbroeken en camisooltjes weercaprice schreef:'t Wil anders nog niet zo hard meer 25 graden worden.refo schreef:Overhemden met korte mouw uit de mottenballen gehaald.
Ik weet, mijn Verlosser leeft