Wat een vreemde manier van forummen??Gijs83 schreef:Wist je ook dat vrienden en vijanden kunt aanmaken? Hebben jullie dat al gedaan?
Hoe werkt dit forum?
- Bonny
- Contacteer:
Re: Hoe werkt dit forum?
The Groom's still waiting at the altar
het als tweede genoemde lijstje zal, denk ik zomaar, geheel blanco blijven bij mij......en vrienden? die heb je feitelijk alleen in real life.......forummers waar je goed mee overweg kan, ja dat is een ander hoofstuk, daar weet ik er wel een paar van in dat eerste lijstje te plaatsen.............Gijs83 schreef:Wist je ook dat vrienden en vijanden kunt aanmaken? Hebben jullie dat al gedaan?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
Ik heb wel een rijtje vrienden. maar vijanden, daar zie ik het nut niet van in.Gijs83 schreef:Wist je ook dat vrienden en vijanden kunt aanmaken? Hebben jullie dat al gedaan?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch??
)... maar is het een instelling dat je ziet wie er de laatste minuten in de chat geweest is of heb ik gewoon een super goeie
timing...?

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
HEEEEL toevallig dat juist jij dit zegt. Want dat lapte jij notabene gisteren 2x bij mijDaphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch??)... maar is het een instelling dat je ziet wie er de laatste minuten in de chat geweest is of heb ik gewoon een super goeie
timing...?

Daphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch??![]()

vind je 't gek??

Laten we ons niet druk maken om wat bijgeval geschiedt 

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian schreef:Laten we ons niet druk maken om wat bijgeval geschiedt

Niets bij geval....
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Gijs83 schreef:HEEEEL toevallig dat juist jij dit zegt. Want dat lapte jij notabene gisteren 2x bij mijDaphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch??)... maar is het een instelling dat je ziet wie er de laatste minuten in de chat geweest is of heb ik gewoon een super goeie
timing...?
Dat bedoel ik... ik lapte helemaal niets want er was geen spoor van ene Gijsnummer83 te bekennen...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
helma schreef:Daphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch??![]()
vind je 't gek??
lekker aardig ben je ...

Daphne schreef:helma schreef:Daphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch??![]()
vind je 't gek??
lekker aardig ben je ...

Hoewel we dit forum alweer even gebruiken heb ik toch nog een vraag:
Ik klik op actieve onderwerpen
De rij actieve onderwerpen verschijnt
dan staan er 3 regels waarin ikzelf de laatste poster was
* 1= lichtblauw
* 2 zijn zwart
* 1 zwarte heeft een rondje ervoor met een stilstaand blaadje erin
* de andere zwarte en lichtblauwe hebben bewegende blaadjes in het rondje
Ik snap er niets van, wat betekend alles?

Ik klik op actieve onderwerpen
De rij actieve onderwerpen verschijnt
dan staan er 3 regels waarin ikzelf de laatste poster was
* 1= lichtblauw
* 2 zijn zwart
* 1 zwarte heeft een rondje ervoor met een stilstaand blaadje erin
* de andere zwarte en lichtblauwe hebben bewegende blaadjes in het rondje
Ik snap er niets van, wat betekend alles?

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Tjonge, ik heb Daphne ook al een paar keer zien vertrekken op het moment dat ik binnenkwam...Daphne schreef:Gijs83 schreef:HEEEEL toevallig dat juist jij dit zegt. Want dat lapte jij notabene gisteren 2x bij mijDaphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch??)... maar is het een instelling dat je ziet wie er de laatste minuten in de chat geweest is of heb ik gewoon een super goeie
timing...?
Dat bedoel ik... ik lapte helemaal niets want er was geen spoor van ene Gijsnummer83 te bekennen...

Hoe kan het dat ik per se alle topics moet lezen en ze niet om een bepaald tijdstip vernieuwd worden, zodat dat blaadje niet meer oranje is? Ik vind dit nl irritant...
- MarthaMartha
juist handig, weet je wat je nog niet gelezen hebt.......MariaW schreef:Hoe kan het dat ik per se alle topics moet lezen en ze niet om een bepaald tijdstip vernieuwd worden, zodat dat blaadje niet meer oranje is? Ik vind dit nl irritant...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!