Hoe werkt dit forum?

Bonny
Contacteer:

Re: Hoe werkt dit forum?

Bericht door Bonny »

Gijs83 schreef:Wist je ook dat vrienden en vijanden kunt aanmaken? Hebben jullie dat al gedaan?
Wat een vreemde manier van forummen??
The Groom's still waiting at the altar
Rens

Bericht door Rens »

Gijs83 schreef:Wist je ook dat vrienden en vijanden kunt aanmaken? Hebben jullie dat al gedaan?
het als tweede genoemde lijstje zal, denk ik zomaar, geheel blanco blijven bij mij......en vrienden? die heb je feitelijk alleen in real life.......forummers waar je goed mee overweg kan, ja dat is een ander hoofstuk, daar weet ik er wel een paar van in dat eerste lijstje te plaatsen.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Ik heb wel een rijtje vrienden. maar vijanden, daar zie ik het nut niet van in.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Daphne

Bericht door Daphne »

als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch?? :oO )... maar is het een instelling dat je ziet wie er de laatste minuten in de chat geweest is of heb ik gewoon een super goeie :? timing...?
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Daphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch?? :oO )... maar is het een instelling dat je ziet wie er de laatste minuten in de chat geweest is of heb ik gewoon een super goeie :? timing...?
HEEEEL toevallig dat juist jij dit zegt. Want dat lapte jij notabene gisteren 2x bij mij :banghead
helma

Bericht door helma »

Daphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch?? :oO
Afbeelding

vind je 't gek?? Afbeelding
Gian

Bericht door Gian »

Laten we ons niet druk maken om wat bijgeval geschiedt ;)
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Ariene

Bericht door Ariene »

Gian schreef:Laten we ons niet druk maken om wat bijgeval geschiedt ;)

Afbeelding

Niets bij geval....
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Daphne

Bericht door Daphne »

Gijs83 schreef:
Daphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch?? :oO )... maar is het een instelling dat je ziet wie er de laatste minuten in de chat geweest is of heb ik gewoon een super goeie :? timing...?
HEEEEL toevallig dat juist jij dit zegt. Want dat lapte jij notabene gisteren 2x bij mij :banghead

Dat bedoel ik... ik lapte helemaal niets want er was geen spoor van ene Gijsnummer83 te bekennen...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne

Bericht door Daphne »

helma schreef:
Daphne schreef:als ik de chat in kom, zie ik (*vaak) op t zelfde moment iemand weg gaan... Nu kan dat wel 1 keertje, maar dat gebeurt vaker en dat lijkt me geen toeval... niet dat ze om mij weg gaan (*toch?? :oO
Afbeelding

lekker aardig ben je ... :oO
helma

Bericht door helma »

Daphne schreef:
helma schreef:
Afbeelding

lekker aardig ben je ... :oO
Afbeelding
Ariene

Bericht door Ariene »

Hoewel we dit forum alweer even gebruiken heb ik toch nog een vraag:

Ik klik op actieve onderwerpen
De rij actieve onderwerpen verschijnt
dan staan er 3 regels waarin ikzelf de laatste poster was
* 1= lichtblauw
* 2 zijn zwart
* 1 zwarte heeft een rondje ervoor met een stilstaand blaadje erin
* de andere zwarte en lichtblauwe hebben bewegende blaadjes in het rondje

Ik snap er niets van, wat betekend alles?

Afbeelding
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
freek

Bericht door freek »

Daphne schreef:
Gijs83 schreef:

Dat bedoel ik... ik lapte helemaal niets want er was geen spoor van ene Gijsnummer83 te bekennen...
Tjonge, ik heb Daphne ook al een paar keer zien vertrekken op het moment dat ik binnenkwam... :?
MariaW

Bericht door MariaW »

Hoe kan het dat ik per se alle topics moet lezen en ze niet om een bepaald tijdstip vernieuwd worden, zodat dat blaadje niet meer oranje is? Ik vind dit nl irritant...
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

MariaW schreef:Hoe kan het dat ik per se alle topics moet lezen en ze niet om een bepaald tijdstip vernieuwd worden, zodat dat blaadje niet meer oranje is? Ik vind dit nl irritant...
juist handig, weet je wat je nog niet gelezen hebt.......
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gesloten