Maakt dat verschil dan?albion schreef:Even een vraagje. Is deze foto van Hendrikus of heeft Hendrikus deze foto voor Gijs op het forum gezet?
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
~~Soli Deo Gloria~~
no 1
ik ding ook mee naar zo n toyota geval
ik ding ook mee naar zo n toyota geval

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hendrikus schreef:Maakt dat verschil dan?albion schreef:Even een vraagje. Is deze foto van Hendrikus of heeft Hendrikus deze foto voor Gijs op het forum gezet?
ja

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
wat is een 'oftwel' ?

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
De licht rotonde bij Harderwijk.

Nou Lassie, jij bent aan zet!Lassie schreef:De licht rotonde bij Harderwijk.
~~Soli Deo Gloria~~
Kijk dat bedoelde ik nuHendrikus schreef:Nou Lassie, jij bent aan zet!Lassie schreef:De licht rotonde bij Harderwijk.

Ja en wij zijn nog steeds op zoek naar die van jou. (En dan moet ik me wat meer inspannen

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hint: voor PvS en Rens is het dichterbij dan voor joualbion schreef:Ja en wij zijn nog steeds op zoek naar die van jou. (En dan moet ik me wat meer inspannen)
~~Soli Deo Gloria~~
Gijs was aan de beurt. Hendrikus ging even tussen door of voor.albion schreef:Kijk dat bedoelde ik nuHendrikus schreef:Nou Lassie, jij bent aan zet!Lassie schreef:De licht rotonde bij Harderwijk.(een eenvoudige geest, net als ik)
Ja en wij zijn nog steeds op zoek naar die van jou. (En dan moet ik me wat meer inspannen)
Nou, niet echt. Rens kwam er tussendoor, en ik plaatste een nieuwe nadat ik Rens z'n plaats had herkend.Lassie schreef:Gijs was aan de beurt. Hendrikus ging even tussen door of voor.albion schreef:Kijk dat bedoelde ik nuHendrikus schreef:Nou Lassie, jij bent aan zet!Lassie schreef:De licht rotonde bij Harderwijk.(een eenvoudige geest, net als ik)
Ja en wij zijn nog steeds op zoek naar die van jou. (En dan moet ik me wat meer inspannen)
Maar goed, nu mag jij!
~~Soli Deo Gloria~~
oops dat zie ik nu ook pas he.. Ik ga er even 1 zoeken. Momentje
Breda, Kapelhof, http://www.nazarene.nl/content/view/9/14/
~~Soli Deo Gloria~~