Als je elkaar ten aanzien van dit soort bijzaken gewoon de vrijheid gunt, hoeft er helemaal niet met argumenten gedramd te worden. En verder schat ik in dat je in een dorp woont én op een paar minuten loopafstand van de kerk.Genade door recht schreef:Ik houd van eerlijke, reële, en bruikbare argumenten. Iedereen weet dat er op zondag gewerkt wordt. Het op zondag gebruik maken van een pont en bus is praktisch nimmer nodig. Dan laat je rechtstreeks en direct voor je op zondag werken, doelbewust. Bij doordeweeks tanken is daar geen sprake van. Als je zulke argumenten gebruikt, kunnen we nooit meer 1 product uit een supermarkt kopen. Terwijl niemand meent dat dat Gods bedoeling is. Met zulke argumenten blijven drammen vind ik dus echt flauw.
Want jij kan wel vinden dat de wegenwacht voor jou niet hoeft te komen, maar als jouw auto ergens de boel blokkeert (en die krengen begeven het altijd op de meest onmogelijke plaatsen), zul je wel moeten. En als je zoals wij in een grote stad wonen, dan heb je gewoon wel eens een bus of tram nodig als je naar de kerk gaat. Of zou je dan nog liever thuisblijven?