Daarna in Rotterdam langs bij mijn zoon/schoondochter.
Eerst maar eens naar de tandarts

Nou, dat is wel zwaar vandaag, in verschillende opzichten. Hopelijk kun je de dag positief afronden bij de kinderenhelma schreef:Vandaag met mijn ouders naar begrafenis in Zeeland van een tante waar ik als kind veel gelogeerd heb.
Daarna in Rotterdam langs bij mijn zoon/schoondochter.
Eerst maar eens naar de tandarts
De vraag van de dag is dan: Wat is de 'B-driehoek'?Mara schreef:Wegens gebrek aan tomtom, wegopbrekingen en goede bewegwijzering in het buitengebied, heb ik vandaag de prachtige "B-driehoek" van alle kanten bezien.
Blijkt geo toch niet helemaal mijn sterkste kant te zijn.![]()
Enfin, ouderwets gewoon de weg vragen, en de stand van de zon een beetje in het oog houden, kan anno 2015 ook nog.
Berkel/Rodenrijs-Bergschenhoek-Bleiswijk, oftewel Lansingerland.Luther schreef:De vraag van de dag is dan: Wat is de 'B-driehoek'?Mara schreef:Wegens gebrek aan tomtom, wegopbrekingen en goede bewegwijzering in het buitengebied, heb ik vandaag de prachtige "B-driehoek" van alle kanten bezien.
Enfin, ouderwets gewoon de weg vragen, en de stand van de zon een beetje in het oog houden, kan anno 2015 ook nog.
Bij de B-driehoek dacht ik aan de Bermuda-driehoekMara schreef:Berkel/Rodenrijs-Bergschenhoek-Bleiswijk, oftewel Lansingerland.Luther schreef:De vraag van de dag is dan: Wat is de 'B-driehoek'?Mara schreef:Wegens gebrek aan tomtom, wegopbrekingen en goede bewegwijzering in het buitengebied, heb ik vandaag de prachtige "B-driehoek" van alle kanten bezien.
Enfin, ouderwets gewoon de weg vragen, en de stand van de zon een beetje in het oog houden, kan anno 2015 ook nog.(geloof ik)
Ik dacht dat het lieflijke pittoreske dorpjes waren, met elk een buitenwijk, maar daar heb ik me op verkeken.
Kijk maar op wiki:Zita schreef:Bij de B-driehoek dacht ik aan de Bermuda-driehoekMara schreef:Berkel/Rodenrijs-Bergschenhoek-Bleiswijk, oftewel Lansingerland.Luther schreef:De vraag van de dag is dan: Wat is de 'B-driehoek'?Mara schreef:Wegens gebrek aan tomtom, wegopbrekingen en goede bewegwijzering in het buitengebied, heb ik vandaag de prachtige "B-driehoek" van alle kanten bezien.
Enfin, ouderwets gewoon de weg vragen, en de stand van de zon een beetje in het oog houden, kan anno 2015 ook nog.(geloof ik)
Ik dacht dat het lieflijke pittoreske dorpjes waren, met elk een buitenwijk, maar daar heb ik me op verkeken.
Het was voor mij een dilemma, Was het een stukje opvoeding dat je niet naar een crematie toegaat of ben ik er zelf tegen om er heen te gaan, ik heb hierin huiswerk voor mezelf en voor nu deze keuze gemaakt, er wel heen gaan, maar niet naar het crematorium.Orchidee schreef:Waarschijnlijk weet je familie wel dat jij niet voor cremeren bent maar jij kan er toch niets aan doen dat zij daarvoor kiezen, en je mag dan toch gewoon je meeleven tonen?
Vinden hier mensen dat je niet naar een crematie mag?
Als je daar heen gaat wil dat toch niet zeggen dat je het daarmee eens bent!?