Wat doen we vandaag?

helma

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door helma »

Vandaag met mijn ouders naar begrafenis in Zeeland van een tante waar ik als kind veel gelogeerd heb.
Daarna in Rotterdam langs bij mijn zoon/schoondochter.

Eerst maar eens naar de tandarts :sweat
Dodo

Bericht door Dodo »

helma schreef:Vandaag met mijn ouders naar begrafenis in Zeeland van een tante waar ik als kind veel gelogeerd heb.
Daarna in Rotterdam langs bij mijn zoon/schoondochter.

Eerst maar eens naar de tandarts :sweat
Nou, dat is wel zwaar vandaag, in verschillende opzichten. Hopelijk kun je de dag positief afronden bij de kinderen :love
helma

Bericht door helma »

Was inderdaad een dag met wisselende gedachtes/ervaringen.

Vandaag laatste restjes leegmaken/schoonmaken flat van mijn dochter. Alle spullen opgeslagen in een Box; hopelijk krijgt ze spoedig andere woonruimte.

Mijn echtgenoot is werken vandaag....dat vind ik op zaterdag nooit zo leuk. Dan kan ik de hele dag mijn draai niet vinden :jongle

Voor de veilingverkoop moet ik vandaag een pan Cheeseburgersoep maken en afleveren. Die ga ik zo eerst maar eens in de slowcooker doen.
merel

Bericht door merel »

Met z'n allen naar het strand
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Heerlijk @Merel, geniet ervan, het is een prachtige dag!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
merel

Bericht door merel »

Het was ook heerlijk, echt genoten. Kinderen hebben de hele dag geschept, krabben gezocht etc. Eerst zouden wij nog thuis gaan eten, vervolgens naar de Mac, maar de jongste had niet geslapen en ik vermoedde dat hij gelijk zou slapen als hij in de auto zat. Daarom uiteindelijk in een strandtent wat gegeten en toen konden ze gelijk thuis onder de douche en het bed in.
Mara

Bericht door Mara »

Wegens gebrek aan tomtom, wegopbrekingen en goede bewegwijzering in het buitengebied, heb ik vandaag de prachtige "B-driehoek" van alle kanten bezien.
Blijkt geo toch niet helemaal mijn sterkste kant te zijn. :huhu
Enfin, ouderwets gewoon de weg vragen, en de stand van de zon een beetje in het oog houden, kan anno 2015 ook nog.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Mara schreef:Wegens gebrek aan tomtom, wegopbrekingen en goede bewegwijzering in het buitengebied, heb ik vandaag de prachtige "B-driehoek" van alle kanten bezien.
Enfin, ouderwets gewoon de weg vragen, en de stand van de zon een beetje in het oog houden, kan anno 2015 ook nog.
De vraag van de dag is dan: Wat is de 'B-driehoek'?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Mara

Bericht door Mara »

Luther schreef:
Mara schreef:Wegens gebrek aan tomtom, wegopbrekingen en goede bewegwijzering in het buitengebied, heb ik vandaag de prachtige "B-driehoek" van alle kanten bezien.
Berkel/Rodenrijs-Bergschenhoek-Bleiswijk, oftewel Lansingerland. :) (geloof ik)
Ik dacht dat het lieflijke pittoreske dorpjes waren, met elk een buitenwijk, maar daar heb ik me op verkeken.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Mara schreef:
Luther schreef:
Ik dacht dat het lieflijke pittoreske dorpjes waren, met elk een buitenwijk, maar daar heb ik me op verkeken.
Bij de B-driehoek dacht ik aan de Bermuda-driehoek :huhu
Mara

Bericht door Mara »

Zita schreef:
Mara schreef:
Luther schreef:
Bij de B-driehoek dacht ik aan de Bermuda-driehoek :huhu
Kijk maar op wiki:
In 2005 en 2006 werd B-driehoek als werknaam gebruikt voor de drie toenmalige gemeenten, waarna voor de naam Lansingerland werd gekozen.[2] Deze naam is gekozen uit een prijsvraag en komt voort uit de naam Lansingh, de waterstaatkundige landscheiding tussen Delfland en Schieland die tussen de dorpen van de B-driehoek door loopt. De keuze van de naam is symbolisch: de naam van de grens die het gebied altijd verdeeld heeft, verenigt nu de drie gemeenten aan weerszijden van de grens. Met het oog op de spelling is ervoor gekozen om de -h- in Lansingh weg te laten. :)
samanthi

Bericht door samanthi »

Ik had een crematie van een tante, ik wilde alleen achteraf condoleren, maar de plechtigheid was nog bezig, ik heb daar even een andere oude tante geholpen en ben in de aula gaan zitten tot ze terug waren van het brengen naar her crematorium.
Ik heb de familie gecondoleerd, het was echt wel moeilijk hoe ik het in het vat zou gieten, dit leek me de juiste weg.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Ik ga eerst maar eens uit met Käthe!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Waarschijnlijk weet je familie wel dat jij niet voor cremeren bent maar jij kan er toch niets aan doen dat zij daarvoor kiezen, en je mag dan toch gewoon je meeleven tonen?
Vinden hier mensen dat je niet naar een crematie mag?
Als je daar heen gaat wil dat toch niet zeggen dat je het daarmee eens bent!?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
samanthi

Bericht door samanthi »

Orchidee schreef:Waarschijnlijk weet je familie wel dat jij niet voor cremeren bent maar jij kan er toch niets aan doen dat zij daarvoor kiezen, en je mag dan toch gewoon je meeleven tonen?
Vinden hier mensen dat je niet naar een crematie mag?
Als je daar heen gaat wil dat toch niet zeggen dat je het daarmee eens bent!?
Het was voor mij een dilemma, Was het een stukje opvoeding dat je niet naar een crematie toegaat of ben ik er zelf tegen om er heen te gaan, ik heb hierin huiswerk voor mezelf en voor nu deze keuze gemaakt, er wel heen gaan, maar niet naar het crematorium.
Ik vind het wel goed om hier over na te denken en een eigen standpunt te maken, het was nog niet voorgevallen een crematie waar geen rouwbezoek aan vooraf ging, dus had ik er eigenlijk niet echt goed over nagedacht.
O HEERE, wat is de mens, dat Gij hem kent? Het kind des mensen, dat Gij het acht?
Plaats reactie