Het weer

KDD

Re: Het weer

Bericht door KDD »

Ik heb nog heel wat CO₂-credits over, mocht iemand daar interesse in hebben. Normaal gesproken draait onze airco al een maand lang, maar vanwege de lagere temperaturen dit jaar heeft hij tot nu toe dit jaar nog maar twee dagen gedraaid. Tegen een mooie prijs ben ik bereid ze van de hand te doen.
refo

Bericht door refo »

DDD schreef: Gisteren, 22:22
refo schreef:
DDD schreef: Gisteren, 22:06 Een airco zou dan toch wel een aanwinst zijn denk ik. Ik las vandaag nog in de krans dat in Europa de meeste hittedoden zijn van alle westerse landen. Onder andere door het weinig gebruik van airconditioning.
Welke westerse landen zijn er nog meer?
Japan en Amerika worden ook als westers gezien en de Aziatische landen deels ook
Ik denk dat het vooral aan het registeren ligt. Als iemand is overleden, geef je dan de hitte de 'schuld' of de aandoening? Als er al geregistreerd wordt.
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

KDD schreef: Vandaag, 14:42 Ik heb nog heel wat CO₂-credits over, mocht iemand daar interesse in hebben. Normaal gesproken draait onze airco al een maand lang, maar vanwege de lagere temperaturen dit jaar heeft hij tot nu toe dit jaar nog maar twee dagen gedraaid. Tegen een mooie prijs ben ik bereid ze van de hand te doen.
Gebruik ze niet, vervallen vanzelf. Ik heb extra nodig dus ik ga ze gebruiken. Kan gewoon zonder deal verder. :haha tnx!
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Ik ben erg blij met onze airco. Het aanschafbedrag vond ik het ook wel meevallen.
Einde van de middag/avond een paar uurtjes aan en zo kunnen we in ieder geval goed slapen.

Ik zou de airco niet willen ruilen tegen een vliegvakantie..
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.

Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.
mvdb

Bericht door mvdb »

Wim Anker schreef: Vandaag, 21:01 Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.

Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.
Op welke manier zijn de naar jouw mening Haagse prutsers debet aan de hoge elektriciteitsprijzen 's avonds?
Eloesje

Bericht door Eloesje »

Wim Anker schreef: Vandaag, 21:01 Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.

Ben heel erg benieuwd naar jouw oplossing
Plaats reactie