Het weer
Re: Het weer
Ik heb nog heel wat CO₂-credits over, mocht iemand daar interesse in hebben. Normaal gesproken draait onze airco al een maand lang, maar vanwege de lagere temperaturen dit jaar heeft hij tot nu toe dit jaar nog maar twee dagen gedraaid. Tegen een mooie prijs ben ik bereid ze van de hand te doen.
Re: Het weer
Re: Het weer
Gebruik ze niet, vervallen vanzelf. Ik heb extra nodig dus ik ga ze gebruiken. Kan gewoon zonder deal verder.KDD schreef: ↑Vandaag, 14:42 Ik heb nog heel wat CO₂-credits over, mocht iemand daar interesse in hebben. Normaal gesproken draait onze airco al een maand lang, maar vanwege de lagere temperaturen dit jaar heeft hij tot nu toe dit jaar nog maar twee dagen gedraaid. Tegen een mooie prijs ben ik bereid ze van de hand te doen.
Re: Het weer
Ik ben erg blij met onze airco. Het aanschafbedrag vond ik het ook wel meevallen.
Einde van de middag/avond een paar uurtjes aan en zo kunnen we in ieder geval goed slapen.
Ik zou de airco niet willen ruilen tegen een vliegvakantie..
Einde van de middag/avond een paar uurtjes aan en zo kunnen we in ieder geval goed slapen.
Ik zou de airco niet willen ruilen tegen een vliegvakantie..
Re: Het weer
Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.
Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.
Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.
Re: Het weer
Op welke manier zijn de naar jouw mening Haagse prutsers debet aan de hoge elektriciteitsprijzen 's avonds?Wim Anker schreef: ↑Vandaag, 21:01 Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.
Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.
Re: Het weer
Ben heel erg benieuwd naar jouw oplossingWim Anker schreef: ↑Vandaag, 21:01 Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.
Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.