Het weer

KDD
Berichten: 2652
Lid geworden op: 17 okt 2020, 21:40

Re: Het weer

Bericht door KDD »

Ik heb nog heel wat CO₂-credits over, mocht iemand daar interesse in hebben. Normaal gesproken draait onze airco al een maand lang, maar vanwege de lagere temperaturen dit jaar heeft hij tot nu toe dit jaar nog maar twee dagen gedraaid. Tegen een mooie prijs ben ik bereid ze van de hand te doen.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 25157
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Het weer

Bericht door refo »

DDD schreef: Gisteren, 22:22
refo schreef:
DDD schreef: Gisteren, 22:06 Een airco zou dan toch wel een aanwinst zijn denk ik. Ik las vandaag nog in de krans dat in Europa de meeste hittedoden zijn van alle westerse landen. Onder andere door het weinig gebruik van airconditioning.
Welke westerse landen zijn er nog meer?
Japan en Amerika worden ook als westers gezien en de Aziatische landen deels ook
Ik denk dat het vooral aan het registeren ligt. Als iemand is overleden, geef je dan de hitte de 'schuld' of de aandoening? Als er al geregistreerd wordt.
Wim Anker
Berichten: 6423
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Het weer

Bericht door Wim Anker »

KDD schreef: Vandaag, 14:42 Ik heb nog heel wat CO₂-credits over, mocht iemand daar interesse in hebben. Normaal gesproken draait onze airco al een maand lang, maar vanwege de lagere temperaturen dit jaar heeft hij tot nu toe dit jaar nog maar twee dagen gedraaid. Tegen een mooie prijs ben ik bereid ze van de hand te doen.
Gebruik ze niet, vervallen vanzelf. Ik heb extra nodig dus ik ga ze gebruiken. Kan gewoon zonder deal verder. :haha tnx!
Gebruikersavatar
Bourdon16
Berichten: 2488
Lid geworden op: 29 apr 2019, 21:21
Locatie: Land van Heusden

Re: Het weer

Bericht door Bourdon16 »

Ik ben erg blij met onze airco. Het aanschafbedrag vond ik het ook wel meevallen.
Einde van de middag/avond een paar uurtjes aan en zo kunnen we in ieder geval goed slapen.

Ik zou de airco niet willen ruilen tegen een vliegvakantie..
Wim Anker
Berichten: 6423
Lid geworden op: 05 dec 2014, 18:34

Re: Het weer

Bericht door Wim Anker »

Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.

Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.
mvdb
Berichten: 92
Lid geworden op: 22 jan 2026, 20:32

Re: Het weer

Bericht door mvdb »

Wim Anker schreef: Vandaag, 21:01 Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.

Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.
Op welke manier zijn de naar jouw mening Haagse prutsers debet aan de hoge elektriciteitsprijzen 's avonds?
Eloesje
Berichten: 357
Lid geworden op: 16 feb 2022, 15:35

Re: Het weer

Bericht door Eloesje »

Wim Anker schreef: Vandaag, 21:01 Wie het nieuws een beetje volgt ziet dat de - variabele - stroomprijzen nu torenhoog zijn blijft ook nog wel paar dagen - en dat de olie- gas- en kolencentrales op vol vermogen draaien.

Stelletje ongelofelijke prutsers. Kijk, dat @DDD onzin uitkraamt is tot daar aan toe maar de hele regering is vergeven van dit soort wappies.
Ben heel erg benieuwd naar jouw oplossing
Plaats reactie