Daar sluit ik me van ganser harte bij aan, zeker zijn leeftijd in acht nemende...JolandaOudshoorn schreef:Nou Jongere, ook van mijn kant: GEFELICITEERD
Gefelie [2]
Re: Gefelie
Van harte gefeliciteerd jongere 
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
SUPER!!!!!gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
van harte! snoesje ( gezien op hyves)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Huisman, feliciteer je vrouw van ons!!! 
en ook van Auto, Auto-inne, Autootjeshelma schreef:Huisman, feliciteer je vrouw van ons!!!
gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Inderdaad, van harte... nu komt RF op kraamvisiteOrchidee schreef:gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dat zou leuk zijn...JolandaOudshoorn schreef:Inderdaad, van harte... nu komt RF op kraamvisiteOrchidee schreef:gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
![]()
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Nu dus niet meerMarthaMartha schreef:"ons soort" ??? auto en jij?Democritus schreef:Ach ja confrere... crypto of niet ik ben sowieso een uitdaging. Maar dat komt door ons soort confrere.... ze zijn op een hand te tellen. Zeldzame gevallen maar onmisbaar.Auto schreef:
Hmm als zij van crypto's houd van 10 sterren, ben jij een enorme uitdaging voor haar![]()
(Leuk is om dan stukjes zelf weer te veranderen en dan aangeven dat de backup is teruggezet, hou je haar goed van de straat)
mmmm.... ken auto al wat langer...![]()
kan ik nog terug?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Nu dus niet meerMarthaMartha schreef:"ons soort" ??? auto en jij?Democritus schreef:Ach ja confrere... crypto of niet ik ben sowieso een uitdaging. Maar dat komt door ons soort confrere.... ze zijn op een hand te tellen. Zeldzame gevallen maar onmisbaar.Auto schreef:
Hmm als zij van crypto's houd van 10 sterren, ben jij een enorme uitdaging voor haar![]()
(Leuk is om dan stukjes zelf weer te veranderen en dan aangeven dat de backup is teruggezet, hou je haar goed van de straat)
mmmm.... ken auto al wat langer...![]()
kan ik nog terug?
Bedankt! en welkom!Orchidee schreef:Dat zou leuk zijn...JolandaOudshoorn schreef:Inderdaad, van harte... nu komt RF op kraamvisiteOrchidee schreef:gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
![]()
Hij is lief hehenriët schreef:SUPER!!!!!gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
Foto, foto, foto......ik heb geen hyves...m'n dochters wel...BJD schreef:Hij is lief hehenriët schreef:SUPER!!!!!gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!