Daar sluit ik me van ganser harte bij aan, zeker zijn leeftijd in acht nemende...JolandaOudshoorn schreef:Nou Jongere, ook van mijn kant: GEFELICITEERD

Daar sluit ik me van ganser harte bij aan, zeker zijn leeftijd in acht nemende...JolandaOudshoorn schreef:Nou Jongere, ook van mijn kant: GEFELICITEERD
SUPER!!!!!gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
en ook van Auto, Auto-inne, Autootjeshelma schreef:Huisman, feliciteer je vrouw van ons!!!
gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
Inderdaad, van harte... nu komt RF op kraamvisiteOrchidee schreef:gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
Dat zou leuk zijn...JolandaOudshoorn schreef:Inderdaad, van harte... nu komt RF op kraamvisiteOrchidee schreef:gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
![]()
Nu dus niet meerMarthaMartha schreef:"ons soort" ??? auto en jij?Democritus schreef:Ach ja confrere... crypto of niet ik ben sowieso een uitdaging. Maar dat komt door ons soort confrere.... ze zijn op een hand te tellen. Zeldzame gevallen maar onmisbaar.Auto schreef:
Hmm als zij van crypto's houd van 10 sterren, ben jij een enorme uitdaging voor haar![]()
(Leuk is om dan stukjes zelf weer te veranderen en dan aangeven dat de backup is teruggezet, hou je haar goed van de straat)
mmmm.... ken auto al wat langer...![]()
kan ik nog terug?
JolandaOudshoorn schreef:Nu dus niet meerMarthaMartha schreef:"ons soort" ??? auto en jij?Democritus schreef:Ach ja confrere... crypto of niet ik ben sowieso een uitdaging. Maar dat komt door ons soort confrere.... ze zijn op een hand te tellen. Zeldzame gevallen maar onmisbaar.Auto schreef:
Hmm als zij van crypto's houd van 10 sterren, ben jij een enorme uitdaging voor haar![]()
(Leuk is om dan stukjes zelf weer te veranderen en dan aangeven dat de backup is teruggezet, hou je haar goed van de straat)
mmmm.... ken auto al wat langer...![]()
kan ik nog terug?
Bedankt! en welkom!Orchidee schreef:Dat zou leuk zijn...JolandaOudshoorn schreef:Inderdaad, van harte... nu komt RF op kraamvisiteOrchidee schreef:gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
![]()
Hij is lief hehenriët schreef:SUPER!!!!!gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
van harte! snoesje ( gezien op hyves)
Foto, foto, foto......ik heb geen hyves...m'n dochters wel...BJD schreef:Hij is lief hehenriët schreef:SUPER!!!!!gertje schreef:BJD, van harte gefeliciteerd met jullie zoon !!!
van harte! snoesje ( gezien op hyves)