En een schilderklus in het vooruitzicht....

De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
Ja, en...?Gijs83 schreef:De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
Wij hebben een ambulante dames/heren kapster...Gijs83 schreef:De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
tssssssssssssss, zijn die er ook al, refo-kapsters.........speciaal voor typische refo-kapsels zeker die ze bij heidense kappers niet kunnen knippen???? zeker ook tegen specifieke refo-prijzen????Orchidee schreef:Het is een "refo"kapster, die 2 jaar geleden afgestudeerd is aan de kappersacademie in Rotterdam.Gijs83 schreef:De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
een paar hele goeie dagen tussen alle narigheid door, en daar maak ik dankbaar gebruik van........tót het weer goed mis is...........dan is het weer een tijdje over met de pret...........Lassie schreef:zo te merken gaat het weer goed met je Rens....
Vergeet daarbij niet te bidden en de Bijbel biddend te onderzoeken tot je eigen zielebehoud of luister is een preek via internet.Rens schreef:een paar hele goeie dagen tussen alle narigheid door, en daar maak ik dankbaar gebruik van........tót het weer goed mis is...........dan is het weer een tijdje over met de pret...........Lassie schreef:zo te merken gaat het weer goed met je Rens....
Nou nee Rens, wees gerust... ze is niet voor speciale 'refo"kapsels, want daar houden wij eerlijk gezegd niet zo van...Rens schreef:tssssssssssssss, zijn die er ook al, refo-kapsters.........speciaal voor typische refo-kapsels zeker die ze bij heidense kappers niet kunnen knippen???? zeker ook tegen specifieke refo-prijzen????Orchidee schreef:Het is een "refo"kapster, die 2 jaar geleden afgestudeerd is aan de kappersacademie in Rotterdam.Gijs83 schreef:De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
waar staat VV06/klasse 7 voor?Rens schreef:De indicatie van het CIZ voor het verpleeghuis, zorgzwaarte VV06/klasse 7
Verpleeghuis de Waadwente in Dokkum heeft geen plek voor me, en gaat nu verder zoeken. Mogelijk wordt het Leeuwarden. Ik word nog deze week teruggebeld met nadere informatie.
E.e.a. wordt met spoed uitgevoerd gezien de aard van de aandoeningen: somatische en psychiatrische aandoeningen alsmede lichamelijke gebreken.
We wachten af.
ZorgZwaartepakket 6, klasse 7 (24 uurs zorg/7 dagen per week, dus een vast verblijf in het verpleeghuis.MarthaMartha schreef:waar staat VV06/klasse 7 voor?Rens schreef:De indicatie van het CIZ voor het verpleeghuis, zorgzwaarte VV06/klasse 7
Verpleeghuis de Waadwente in Dokkum heeft geen plek voor me, en gaat nu verder zoeken. Mogelijk wordt het Leeuwarden. Ik word nog deze week teruggebeld met nadere informatie.
E.e.a. wordt met spoed uitgevoerd gezien de aard van de aandoeningen: somatische en psychiatrische aandoeningen alsmede lichamelijke gebreken.
We wachten af.
Heb je een ZZP (Zorg Zwaarte Pakket)?
ZZP 7 ofzo?
Spannend even waar je terecht komt ja!