En een schilderklus in het vooruitzicht....
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Nieuw kozijn in de woonkamer aan de straatkant. HR+glas.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Bevestiging van een heel huis te voorzien van HR++ glas. Dus de schilderklus zie ik deze zomer weer aankomen...
Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
Ja, en...?Gijs83 schreef:De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Wij hebben een ambulante dames/heren kapster...Gijs83 schreef:De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
Dus die komt gewoon bij jou thuis, wanneer jij maar wilt, of tijd heb...
En nee, het is geen "zwartwerker", het is een officieel eenmansbedrijf, die ingeschreven staat bij de KvK...
Het is een "refo"kapster, die 2 jaar geleden afgestudeerd is aan de kappersacademie in Rotterdam.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
tssssssssssssss, zijn die er ook al, refo-kapsters.........speciaal voor typische refo-kapsels zeker die ze bij heidense kappers niet kunnen knippen???? zeker ook tegen specifieke refo-prijzen????Orchidee schreef:Het is een "refo"kapster, die 2 jaar geleden afgestudeerd is aan de kappersacademie in Rotterdam.Gijs83 schreef:De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
zo te merken gaat het weer goed met je Rens.... 
een paar hele goeie dagen tussen alle narigheid door, en daar maak ik dankbaar gebruik van........tót het weer goed mis is...........dan is het weer een tijdje over met de pret...........Lassie schreef:zo te merken gaat het weer goed met je Rens....
Moderatorbericht:
Vergeet daarbij niet te bidden en de Bijbel biddend te onderzoeken tot je eigen zielebehoud of luister is een preek via internet.Rens schreef:een paar hele goeie dagen tussen alle narigheid door, en daar maak ik dankbaar gebruik van........tót het weer goed mis is...........dan is het weer een tijdje over met de pret...........Lassie schreef:zo te merken gaat het weer goed met je Rens....
Twee liter koelvloeistof voor de auto.
Gisteravond liep de temperatuur opeens behoorlijk op. Nu hopen dat er geen lekkage is en dat ik er op tijd bij ben.
Gisteravond liep de temperatuur opeens behoorlijk op. Nu hopen dat er geen lekkage is en dat ik er op tijd bij ben.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
De indicatie van het CIZ voor het verpleeghuis, zorgzwaarte VV06/klasse 7
Verpleeghuis de Waadwente in Dokkum heeft geen plek voor me, en gaat nu verder zoeken. Mogelijk wordt het Leeuwarden. Ik word nog deze week teruggebeld met nadere informatie.
E.e.a. wordt met spoed uitgevoerd gezien de aard van de aandoeningen: somatische en psychiatrische aandoeningen alsmede lichamelijke gebreken.
We wachten af.
Verpleeghuis de Waadwente in Dokkum heeft geen plek voor me, en gaat nu verder zoeken. Mogelijk wordt het Leeuwarden. Ik word nog deze week teruggebeld met nadere informatie.
E.e.a. wordt met spoed uitgevoerd gezien de aard van de aandoeningen: somatische en psychiatrische aandoeningen alsmede lichamelijke gebreken.
We wachten af.
Moderatorbericht:
Nou nee Rens, wees gerust... ze is niet voor speciale 'refo"kapsels, want daar houden wij eerlijk gezegd niet zo van...Rens schreef:tssssssssssssss, zijn die er ook al, refo-kapsters.........speciaal voor typische refo-kapsels zeker die ze bij heidense kappers niet kunnen knippen???? zeker ook tegen specifieke refo-prijzen????Orchidee schreef:Het is een "refo"kapster, die 2 jaar geleden afgestudeerd is aan de kappersacademie in Rotterdam.Gijs83 schreef:De meeste kappers zijn toch op maandag gesloten?Orchidee schreef:Alle gezinsleden hebben een "vers" geknipt koppie
Ze is gewoon, heel toevallig een OGGer, die voor dames,heren en kinderenkapster heeft geleerd, en ze heeft eerst in een gewoon reguliere kapperszaak gewerkt, en is sinds 1 jaar voor zichzelf begonnen...
En zeer redelijke prijzen! 12,50 p/p, ongeacht welk model of soort haar........voor dames, heren en kinderen...
- MarthaMartha
waar staat VV06/klasse 7 voor?Rens schreef:De indicatie van het CIZ voor het verpleeghuis, zorgzwaarte VV06/klasse 7
We wachten af.
Heb je een ZZP (Zorg Zwaarte Pakket)?
ZZP 7 ofzo?
Spannend even waar je terecht komt ja!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ZorgZwaartepakket 6, klasse 7 (24 uurs zorg/7 dagen per week, dus een vast verblijf in het verpleeghuis.MarthaMartha schreef:waar staat VV06/klasse 7 voor?Rens schreef:De indicatie van het CIZ voor het verpleeghuis, zorgzwaarte VV06/klasse 7
We wachten af.
Heb je een ZZP (Zorg Zwaarte Pakket)?
ZZP 7 ofzo?
Spannend even waar je terecht komt ja!
en ja, het wordt érgens in friesland, maar waar? het maakt me eigenlijk ook geen flaus aus, hoewel Leeuwarden wel leuk lijkt om te wonen.....jammer alleen dat het geen Dokkum kon zijn.
Moderatorbericht: