Tiberius schreef:Zo zie je maar weer: er is geen bovengrens aan geleuter (evenals aan domheid overigens, maar dat terzijde).

Tiberius schreef:Zo zie je maar weer: er is geen bovengrens aan geleuter (evenals aan domheid overigens, maar dat terzijde).
Hendrikus had last van een verdwenen halve kies (en heeft zojuist van z'n tandarts gehoord dat dat niet zo'n fraaie verrassing is...)hmprff schreef:...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
...maar ook een paar niet (of niet herkend)
- Gabrielle
- Hendrikus
- MariaWhmprff schreef:...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
- Gabrielle
- Hendrikus
Hoezo?Hendrikus schreef: Hendrikus had last van een verdwenen halve kies (en heeft zojuist van z'n tandarts gehoord dat dat niet zo'n fraaie verrassing is...)
En Gijs, hoe staat het met het onderzoek?Gijs83 schreef:Van meneer Luther zeker niet misschien dat het lijntje via mevr.Luther(of wel von Bora) loopt.albion schreef:Gijs83 schreef:...ik mij afvraag wat de relatie is tussen de families Luter en La Fontain
ik denk hele goede vrienden. Maar het kan zijn dat mevr. La Fontain een zuster is van meneer Luther. (in ieder geval weet ik dat de fam. La Fontain iets met het onderwijs heeft).
Kijk, kijk. Toch niet vreemd van....Luther schreef:En Gijs, hoe staat het met het onderzoek?Gijs83 schreef:Van meneer Luther zeker niet misschien dat het lijntje via mevr.Luther(of wel von Bora) loopt.albion schreef:Gijs83 schreef:...ik mij afvraag wat de relatie is tussen de families Luter en La Fontain
ik denk hele goede vrienden. Maar het kan zijn dat mevr. La Fontain een zuster is van meneer Luther. (in ieder geval weet ik dat de fam. La Fontain iets met het onderwijs heeft).
idd, maar ik heb je vast gezien, alleen niet geweten hoe je dr uitzietMariaW schreef:- MariaWhmprff schreef:...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
- Gabrielle
- Hendrikus
Leg eens uit waarom?Tiberius schreef:Nog even en we kunnen zijn nickname veranderen in Gijs007.
Inderdaad, Gabriëlle en Hendrikus heb ik ook niet gezien.hmprff schreef:...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
- Gabrielle
- Hendrikus