Tiberius schreef:Zo zie je maar weer: er is geen bovengrens aan geleuter (evenals aan domheid overigens, maar dat terzijde).
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
...maar ook een paar niet (of niet herkend)
- Gabrielle
- Hendrikus
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
- Gabrielle
- Hendrikus
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Hendrikus had last van een verdwenen halve kies (en heeft zojuist van z'n tandarts gehoord dat dat niet zo'n fraaie verrassing is...)hmprff schreef:...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
- Gabrielle
- Hendrikus
~~Soli Deo Gloria~~
- MariaWhmprff schreef:...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
- Gabrielle
- Hendrikus
Hoezo?Hendrikus schreef: Hendrikus had last van een verdwenen halve kies (en heeft zojuist van z'n tandarts gehoord dat dat niet zo'n fraaie verrassing is...)
Hoe kan nou zo'n halve kies verdwijnen.
En Gijs, hoe staat het met het onderzoek?Gijs83 schreef:Van meneer Luther zeker niet misschien dat het lijntje via mevr.Luther(of wel von Bora) loopt.albion schreef:Gijs83 schreef:...ik mij afvraag wat de relatie is tussen de families Luter en La Fontain
ik denk hele goede vrienden. Maar het kan zijn dat mevr. La Fontain een zuster is van meneer Luther. (in ieder geval weet ik dat de fam. La Fontain iets met het onderwijs heeft).
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Kijk, kijk. Toch niet vreemd van....Luther schreef:En Gijs, hoe staat het met het onderzoek?Gijs83 schreef:Van meneer Luther zeker niet misschien dat het lijntje via mevr.Luther(of wel von Bora) loopt.albion schreef:Gijs83 schreef:...ik mij afvraag wat de relatie is tussen de families Luter en La Fontain
ik denk hele goede vrienden. Maar het kan zijn dat mevr. La Fontain een zuster is van meneer Luther. (in ieder geval weet ik dat de fam. La Fontain iets met het onderwijs heeft).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nog even en we kunnen zijn nickname veranderen in Gijs007.
IK WEET HET!!!
Hun onderlinge relatie is: Het zijn allemaal forumleden!!!!!!!
Uw forumdetective: jvdg
Hun onderlinge relatie is: Het zijn allemaal forumleden!!!!!!!
Uw forumdetective: jvdg
~~Soli Deo Gloria~~
idd, maar ik heb je vast gezien, alleen niet geweten hoe je dr uitzietMariaW schreef:- MariaWhmprff schreef:...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
- Gabrielle
- Hendrikus
als je jezelf omschrijft gaat er misschien een lichtje branden...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
tjonge zeg..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
...ik gisteravond moest lachen om MM 
...zij wel weet wat ik bedoel
...zij wel weet wat ik bedoel
Leg eens uit waarom?Tiberius schreef:Nog even en we kunnen zijn nickname veranderen in Gijs007.
- MarthaMartha
Inderdaad, Gabriëlle en Hendrikus heb ik ook niet gezien.hmprff schreef:...ik een heeeeeeeele boel mensen gezien heb:
- MarthaMartha
- Democritus
- Helma
- Grace
- Freek
- Jongere
- JaCa
- Rochus
- Gabrielle
- Hendrikus
Wel nog een paar anderen...
- Katja,
- MariaW
- Corydoras
- Empee
- en jou natuurlijk!
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 20 jul 2009, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!