We konden het weer niet laten

Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
We konden het weer niet laten
Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
We konden het weer niet laten![]()
Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.
Ben ik helaas allergisch voor geworden,Dodo schreef:Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
Een puppy is toch veeeel leuker dan een katje??Mara schreef:Ben ik helaas allergisch voor geworden,Dodo schreef:Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.![]()
De lijmkittens, de vuilniscontainerkittens, ik volg het allemaal, maar helaas vind ik dat nooit.
Ga eens langs bij het asiel...Dodo schreef:Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
ik zal onze kittens op de stoep zetten, in een doos.Mara schreef:Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.
Zeker, ik stap nu in. Maar dan geef ik je eerst wel even aan bij de dierenpolitie.Isala schreef:ik zal onze kittens op de stoep zetten, in een doos.Mara schreef:Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.
Dan kan jij ze meenemen Mara
We hebben ook een hondje hoor.coco schreef:Een puppy is toch veeeel leuker dan een katje??Mara schreef:Ben ik helaas allergisch voor geworden,Dodo schreef:Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:![]()
Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.![]()
De lijmkittens, de vuilniscontainerkittens, ik volg het allemaal, maar helaas vind ik dat nooit.
Wat mooi! Gefeliciteerd!helma schreef:Een kleindochter! Voor het eerst oma, wat speciaal! Ze heet Noa. Dankbaar en verwonderd.
Gefeliciteerd!helma schreef:Een kleindochter! Voor het eerst oma, wat speciaal! Ze heet Noa. Dankbaar en verwonderd.