We konden het weer niet laten
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Een lief, klein kittenpoesje
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Dodo
Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
We konden het weer niet laten![]()

Ben ik helaas allergisch voor geworden,Dodo schreef:Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
De lijmkittens, de vuilniscontainerkittens, ik volg het allemaal, maar helaas vind ik dat nooit.
Een puppy is toch veeeel leuker dan een katje??Mara schreef:Ben ik helaas allergisch voor geworden,Dodo schreef:Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.![]()
De lijmkittens, de vuilniscontainerkittens, ik volg het allemaal, maar helaas vind ik dat nooit.
Re: RE: Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
Ga eens langs bij het asiel...Dodo schreef:Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:Orchidee schreef:Een lief, klein kittenpoesje![]()
- Dodo
Ik heb al een hond en twee katten. Maar als iemand een doos puppy's op de stoep zet, is het overmacht. Dan zal ik ze moeten vertroetelen tot ze een baasje vinden.
ik zal onze kittens op de stoep zetten, in een doos.Mara schreef:Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.
Dan kan jij ze meenemen Mara
Hora est!
Zeker, ik stap nu in. Maar dan geef ik je eerst wel even aan bij de dierenpolitie.Isala schreef:ik zal onze kittens op de stoep zetten, in een doos.Mara schreef:Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.
Dan kan jij ze meenemen Mara
- Dodo
Twee stickers als bewijs dat we aangesloten zijn bij de buurt-app. Het schijnt te helpen.
Op het moment wordt er erg veel ingebroken in het dorp, dus maatregelen zijn wel nodig.
Op het moment wordt er erg veel ingebroken in het dorp, dus maatregelen zijn wel nodig.
Re: RE: Re: RE: Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)? [8]
We hebben ook een hondje hoor.coco schreef:Een puppy is toch veeeel leuker dan een katje??Mara schreef:Ben ik helaas allergisch voor geworden,Dodo schreef:Jij ook? Het mogen ook puppy's zijnMara schreef:![]()
Ik hoop een doos te vinden met zwerfkittens.![]()
Vanaf puppy

Een kleindochter! Voor het eerst oma, wat speciaal! Ze heet Noa. Dankbaar en verwonderd.
Wat mooi! Gefeliciteerd!helma schreef:Een kleindochter! Voor het eerst oma, wat speciaal! Ze heet Noa. Dankbaar en verwonderd.
Gaat alles goed met Noa en haar moeder?
Gefeliciteerd!helma schreef:Een kleindochter! Voor het eerst oma, wat speciaal! Ze heet Noa. Dankbaar en verwonderd.
Je wordt trouwens maar één keer oma, hoor. ;-)