Meeting - Informatie

Lassie

Bericht door Lassie »

Ik vindt het erg jammer dat er zomaar foto's worden verstuurd naar de mensen die er niet waren!
henriët

Bericht door henriët »

Lassie schreef:Ik vindt het erg jammer dat er zomaar foto's worden verstuurd naar de mensen die er niet waren!
nou idd, voor mij hoeft het ook niet nee.
gewoon een nieuwe meeting afspreken, en dan komen..... :wink:
Lassie

Bericht door Lassie »

henriët schreef:
Lassie schreef:Ik vindt het erg jammer dat er zomaar foto's worden verstuurd naar de mensen die er niet waren!
gelukkig!!!

ben het helemaal met je eens!
Rens

Bericht door Rens »

henriët schreef:
tja, en die niet komen kán.....(ivm afstanden of ziekte) heeft dus dikke pech :shock: :?
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Oude-Waarheid

Bericht door Oude-Waarheid »

Rens schreef:
henriët schreef:
tja, en die niet komen kán.....(ivm afstanden of ziekte) heeft dus dikke pech :shock: :?
Tja Rens of zeer slecht gehoor hebben en daarbij nog een behoorlijk spraakgebrek anders had ik beslist wel willen komen :wink:
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Mag ik ook photos hebben?

Ik zit namelijk zover weg....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
henriët

Bericht door henriët »

--
Laatst gewijzigd door henriët op 18 feb 2008, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

henriët schreef:volgens mij hadden we heel duidelijk afgesproken dat de foto s niet gepubliceerd zouden worden, dus waarom dan wel per pb versturen?

enne.. rens, als we op tijd de datum doorgeven, valt er dan niks te regelen??
mh, oude waarheid, wie dan ook, hoe dan ook, ìedereen is welkom hoor, met of zonder spraakgebrek enz enz
what about me?
maar goed, als jullie het liever niet willen, ik zal er geen nacht wakker van liggen. Een aantal heb ik al ontmoet en een aantal zal ik nog gaan ontmoeten. En bij de volgende meeting hoop ik er wel te zijn!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

henriët schreef:
Ik zit hoe dan ook met Puck. Die kan ik écht niet een hele dag alleen laten...... dus dat lukt van geen kant..............jammer maar dat gaat zo als je naar een oord vertrekt dat aan de rand van nederland ligt................

en Puck naar Haarlem brengen is ook al geen optie, want die afstand vanaf Haarlem is ook niet écht te doen.........

jammer, jammer, maar helaas pindakaas (van calvé)
Moderatorbericht:
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Tjongejonge, één dag en jullie schrijven 4 pagina's vol........ ik blijf lezen.... maar inderdaad het was helemaal gezellig. Inderdaad we zouden geen foto's sturen of op rf zetten. Het lijkt me netjes als iedereen zich daar gewoon aan houdt. Gewoon omdat afspraak afspraak is. Inderdaad jammer voor wie er niet was, dat snap ik, maar laten we correct blijven. Jongens, ik heb het echt geweldig gevonden. Nee Wim, je hebt niet veel gemist.... als alleen de chat misschien. Want 's avonds is de meeting voortgezet op de chat. Leuke afsluiting. Enne.... Jean de la huppelepup..... je blijft me nu toch niet voor altijd achtervolgen met mijn vergissing he :cry: ? Op naar de volgende meeting...........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Rens schreef:
henriët schreef:
Ik zit hoe dan ook met Puck. Die kan ik écht niet een hele dag alleen laten...... dus dat lukt van geen kant..............jammer maar dat gaat zo als je naar een oord vertrekt dat aan de rand van nederland ligt................

en Puck naar Haarlem brengen is ook al geen optie, want die afstand vanaf Haarlem is ook niet écht te doen.........

Tja, dan ligt het toch aan jezelf :mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Rens

Bericht door Rens »

JolandaOudshoorn schreef:
Rens schreef:
henriët schreef:

Tja, dan ligt het toch aan jezelf :mrgreen:
wie helpt me verhuizen naar veenendaal???? :mrgreen:
Moderatorbericht:
jvdg

Bericht door jvdg »

Rens schreef:
Tiberius schreef:
helma schreef::arrow: eh...mensen van de Meeting;
sturen we ook foto's naar Niet-meeting-gangers?
Zou ik niet doen, als ik jullie was.
Hooguit naar de mods. :D
dat riekt naar voorkeursbehandeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Dat heeft niets met voorkeursbehandeling te maken; de mods dienen/moeten over een uitgebreide foto-impressie beschikken teneinde te kunnen beoordelen of zo'n meeting recht van bestaan heeft 8) 8) , of de forumregels niet zijn geschonden en derhalve dergelijke meetings voor herhaling vatbaar zijn. 8) 8)

Het censureren door op de meeting aanwezige mods kan niet worden toegestaan, aangezien ernstige twijfel over hun partijdigheid kan bestaan. :|
Lassie

Bericht door Lassie »

jvdg schreef:
Rens schreef:
Tiberius schreef:
helma schreef::arrow: eh...mensen van de Meeting;
sturen we ook foto's naar Niet-meeting-gangers?
Zou ik niet doen, als ik jullie was.
Hooguit naar de mods. :D
dat riekt naar voorkeursbehandeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Dat heeft niets met voorkeursbehandeling te maken; de mods dienen/moeten over een uitgebreide foto-impressie beschikken teneinde te kunnen beoordelen of zo'n meeting recht van bestaan heeft 8) 8) , of de forumregels niet zijn geschonden en derhalve dergelijke meetings voor herhaling vatbaar zijn. 8) 8)

Het censureren door op de meeting aanwezige mods kan niet worden toegestaan, aangezien ernstige twijfel over hun partijdigheid kan bestaan. :|
mementos was er toch? :wink:
Marie-Henriëtte

Bericht door Marie-Henriëtte »

Wanneer is de volgende meeting, of zijn er nog geen plannen 8)
Gesloten