Meeting - Informatie
tja, en die niet komen kán.....(ivm afstanden of ziekte) heeft dus dikke pech :shock:henriët schreef:nou idd, voor mij hoeft het ook niet nee.Lassie schreef:Ik vindt het erg jammer dat er zomaar foto's worden verstuurd naar de mensen die er niet waren!
gewoon een nieuwe meeting afspreken, en dan komen.....

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- Oude-Waarheid
Tja Rens of zeer slecht gehoor hebben en daarbij nog een behoorlijk spraakgebrek anders had ik beslist wel willen komenRens schreef:tja, en die niet komen kán.....(ivm afstanden of ziekte) heeft dus dikke pech :shock:henriët schreef:nou idd, voor mij hoeft het ook niet nee.Lassie schreef:Ik vindt het erg jammer dat er zomaar foto's worden verstuurd naar de mensen die er niet waren!
gewoon een nieuwe meeting afspreken, en dan komen.....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Mag ik ook photos hebben?
Ik zit namelijk zover weg....
Ik zit namelijk zover weg....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
what about me?henriët schreef:volgens mij hadden we heel duidelijk afgesproken dat de foto s niet gepubliceerd zouden worden, dus waarom dan wel per pb versturen?
enne.. rens, als we op tijd de datum doorgeven, valt er dan niks te regelen??
mh, oude waarheid, wie dan ook, hoe dan ook, ìedereen is welkom hoor, met of zonder spraakgebrek enz enz
maar goed, als jullie het liever niet willen, ik zal er geen nacht wakker van liggen. Een aantal heb ik al ontmoet en een aantal zal ik nog gaan ontmoeten. En bij de volgende meeting hoop ik er wel te zijn!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik zit hoe dan ook met Puck. Die kan ik écht niet een hele dag alleen laten...... dus dat lukt van geen kant..............jammer maar dat gaat zo als je naar een oord vertrekt dat aan de rand van nederland ligt................henriët schreef:
en Puck naar Haarlem brengen is ook al geen optie, want die afstand vanaf Haarlem is ook niet écht te doen.........
jammer, jammer, maar helaas pindakaas (van calvé)
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
Tjongejonge, één dag en jullie schrijven 4 pagina's vol........ ik blijf lezen.... maar inderdaad het was helemaal gezellig. Inderdaad we zouden geen foto's sturen of op rf zetten. Het lijkt me netjes als iedereen zich daar gewoon aan houdt. Gewoon omdat afspraak afspraak is. Inderdaad jammer voor wie er niet was, dat snap ik, maar laten we correct blijven. Jongens, ik heb het echt geweldig gevonden. Nee Wim, je hebt niet veel gemist.... als alleen de chat misschien. Want 's avonds is de meeting voortgezet op de chat. Leuke afsluiting. Enne.... Jean de la huppelepup..... je blijft me nu toch niet voor altijd achtervolgen met mijn vergissing he
: ? Op naar de volgende meeting...........

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Tja, dan ligt het toch aan jezelf :mrgreen:Rens schreef:Ik zit hoe dan ook met Puck. Die kan ik écht niet een hele dag alleen laten...... dus dat lukt van geen kant..............jammer maar dat gaat zo als je naar een oord vertrekt dat aan de rand van nederland ligt................henriët schreef:
en Puck naar Haarlem brengen is ook al geen optie, want die afstand vanaf Haarlem is ook niet écht te doen.........
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wie helpt me verhuizen naar veenendaal???? :mrgreen:JolandaOudshoorn schreef:Tja, dan ligt het toch aan jezelf :mrgreen:Rens schreef:Ik zit hoe dan ook met Puck. Die kan ik écht niet een hele dag alleen laten...... dus dat lukt van geen kant..............jammer maar dat gaat zo als je naar een oord vertrekt dat aan de rand van nederland ligt................henriët schreef:
Moderatorbericht:
Dat heeft niets met voorkeursbehandeling te maken; de mods dienen/moeten over een uitgebreide foto-impressie beschikken teneinde te kunnen beoordelen of zo'n meeting recht van bestaan heeft 8) 8) , of de forumregels niet zijn geschonden en derhalve dergelijke meetings voor herhaling vatbaar zijn. 8) 8)Rens schreef:dat riekt naar voorkeursbehandeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:Tiberius schreef:Zou ik niet doen, als ik jullie was.helma schreef::arrow: eh...mensen van de Meeting;
sturen we ook foto's naar Niet-meeting-gangers?
Hooguit naar de mods.
Het censureren door op de meeting aanwezige mods kan niet worden toegestaan, aangezien ernstige twijfel over hun partijdigheid kan bestaan. :|
mementos was er toch?jvdg schreef:Dat heeft niets met voorkeursbehandeling te maken; de mods dienen/moeten over een uitgebreide foto-impressie beschikken teneinde te kunnen beoordelen of zo'n meeting recht van bestaan heeft 8) 8) , of de forumregels niet zijn geschonden en derhalve dergelijke meetings voor herhaling vatbaar zijn. 8) 8)Rens schreef:dat riekt naar voorkeursbehandeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:Tiberius schreef:Zou ik niet doen, als ik jullie was.helma schreef::arrow: eh...mensen van de Meeting;
sturen we ook foto's naar Niet-meeting-gangers?
Hooguit naar de mods.
Het censureren door op de meeting aanwezige mods kan niet worden toegestaan, aangezien ernstige twijfel over hun partijdigheid kan bestaan. :|
-