Wist je dat . . . [4]

jan03

Bericht door jan03 »

Daphne schreef:
Kaw schreef:IJdelheid kent vele gedaanten. Iedereen heeft daar zijn voorkeuren in.
De één is een hunk en de andere een refoforumjunk.
mag ik even lachen? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: je kan ook zeggen... de ene keer een hunk de andere keer een refoforumjunk... :shock: :lol: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Adorote

Bericht door Adorote »

Onzinnig tja alle forums zijn eigenlijk onzinnig, het kost maar tijd en mensen bestoken elkaar met woorden , en soms haten ze elkaar zonder de ander ooit gezien te hebben of is echt gesproken, allemaal onzinnig ten principale.

Alleen het is een meerwaarde van een forum de echte ontmoeting en als het nodig is omzien naar elkaar,zo ook de lol en en het plezier van een forum,zo ook de echt discussie als het mogelijk is, enz enz .

En niemand is verplicht om lid te worden van wat voor forum dan ook.Kortom zo onzinnig is een forum niet,voor hen die mensen willen ontmoeten in de breedste zin.
Lassie

Bericht door Lassie »

...ik een mega grote snee in m'n wijsvinger heb.
.....m'n vinger nu behoorlijk zeer doet. :(
judith

Bericht door judith »

Lassie schreef:...ik een mega grote snee in m'n wijsvinger heb.
.....m'n vinger nu behoorlijk zeer doet. :(
aai, wat lastig.... :cry: :o
Heb je in je vinger gesneden...???
sterkte ermee als't nog zeer doet :wink:

groetjuzzz :P
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

dat ik me vanavond ineens op zat te winden
omdat ik in 1992 een niet-officiële opname van een zangavond in Meliskerke beluisterde
daar ineens verrast werd door een orgelstuk, gespeeld door de plaatselijke organist
ik er nú pas achter ben dat het een stuk was van Martin Mans
dat ik dus zijn muziek al waardeerde
zonder dat er van marketing sprake was...

DAT moest er even uit.
:?
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afgewezen schreef:zonder dat er van marketing sprake was...
je geloofde toch niet serieus dat jouw oren door marketing waren ge-, mis-, ver- doorhalen wat niet verlangd wordt -vormd? :wink:
dré

Bericht door dré »

mwa, het heeft maar 15 jaar geduurd voor het kwartje voor de orgeldraaier viel :mrgreen:

Afgewezen schreef:dat ik me vanavond ineens op zat te winden
omdat ik in 1992 een niet-officiële opname van een zangavond in Meliskerke beluisterde
daar ineens verrast werd door een orgelstuk, gespeeld door de plaatselijke organist
ik er nú pas achter ben dat het een stuk was van Martin Mans
dat ik dus zijn muziek al waardeerde
zonder dat er van marketing sprake was...

DAT moest er even uit.
dré
--------

Credo in unum Deo
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Afgewezen schreef:... een zangavond in Meliskerke ...
Was het geen Melissant, de geboorteplaats van jouw idool?
wim

Bericht door wim »

Afgewezen schreef: [...] ik er nú pas achter ben dat het een stuk was van Martin Mans
dat ik dus zijn muziek al waardeerde [...]
Laat je niet op de kast jagen joh. Als jij iets mooi vindt, moet je er gewoon van genieten. Aan de andere kant: gun de muziekkenners (daar behoor ik niet toe, voor de duidelijkheid) de ruimte om te schieten op de muziek die jezelf wèl kunt waarderen. Ze hebben ervoor doorgeleerd dus dan mogen ze dat. Doe er je voordeel mee.

Aan weer een andere kant: de twee 'kampen' in de christelijke muziekwereld zouden zich best met elkaar mogen verzoenen. Een goede marketingmachine zou misschien wel heel welkom kunnen zijn om ook andere kerkmuziek onder de aandacht te brengen. Mijn overtuiging is dat goede muziek de slechtere overleeft als men maar de gelegenheid krijgt om ermee in aanraking te komen. Een discussie over wat goede of slechte muziek is, is dan niet nodig. Maar misschien ben ik daarin te optimistisch.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

ik gisterenavond tot een uur of half elf op het politiebureau zat met een buurvrouw die mishandelt was door haar man?
ik nu even bij moet komen en nog steeds verbaasd ben dat zoiets gebeurd?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Jonathan Westmore

Bericht door Jonathan Westmore »

JolandaOudshoorn schreef:ik gisterenavond tot een uur of half elf op het politiebureau zat met een buurvrouw die mishandelt was door haar man?
velen weten niet (meer) wat er achter de vele voordeuren plaatsvindt, het is het resultaat van de doorgeschoten individualisering. er is geen "sociale samenhang" meer in deze "ikke, ikke en de rest kan stikke-maatschappij"!
Christiaan

Bericht door Christiaan »

Jonathan Westmore schreef:
JolandaOudshoorn schreef:ik gisterenavond tot een uur of half elf op het politiebureau zat met een buurvrouw die mishandelt was door haar man?
velen weten niet (meer) wat er achter de vele voordeuren plaatsvindt, het is het resultaat van de doorgeschoten individualisering. er is geen "sociale samenhang" meer in deze "ikke, ikke en de rest kan stikke-maatschappij"!
Alleen hier in Nederland? Of is het daar bij jou net zo erg?
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
wim

Bericht door wim »

Malloten zitten echt overal.
Christiaan

Bericht door Christiaan »

wim schreef:
Juist waar je het niet verwacht.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)

Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Christiaan schreef:
wim schreef:
Juist waar je het niet verwacht.
Ik had dat in Groot Ammers inderdaad ook niet zo verwacht.
Gesloten