:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Daphne schreef:mag ik even lachen?Kaw schreef:IJdelheid kent vele gedaanten. Iedereen heeft daar zijn voorkeuren in.
De één is een hunk en de andere een refoforumjunk.:
:
:
:
:
:
:
: je kan ook zeggen... de ene keer een hunk de andere keer een refoforumjunk... :shock:
:
:
Wist je dat . . . [4]
Onzinnig tja alle forums zijn eigenlijk onzinnig, het kost maar tijd en mensen bestoken elkaar met woorden , en soms haten ze elkaar zonder de ander ooit gezien te hebben of is echt gesproken, allemaal onzinnig ten principale.
Alleen het is een meerwaarde van een forum de echte ontmoeting en als het nodig is omzien naar elkaar,zo ook de lol en en het plezier van een forum,zo ook de echt discussie als het mogelijk is, enz enz .
En niemand is verplicht om lid te worden van wat voor forum dan ook.Kortom zo onzinnig is een forum niet,voor hen die mensen willen ontmoeten in de breedste zin.
Alleen het is een meerwaarde van een forum de echte ontmoeting en als het nodig is omzien naar elkaar,zo ook de lol en en het plezier van een forum,zo ook de echt discussie als het mogelijk is, enz enz .
En niemand is verplicht om lid te worden van wat voor forum dan ook.Kortom zo onzinnig is een forum niet,voor hen die mensen willen ontmoeten in de breedste zin.
dat ik me vanavond ineens op zat te winden
omdat ik in 1992 een niet-officiële opname van een zangavond in Meliskerke beluisterde
daar ineens verrast werd door een orgelstuk, gespeeld door de plaatselijke organist
ik er nú pas achter ben dat het een stuk was van Martin Mans
dat ik dus zijn muziek al waardeerde
zonder dat er van marketing sprake was...
DAT moest er even uit.

omdat ik in 1992 een niet-officiële opname van een zangavond in Meliskerke beluisterde
daar ineens verrast werd door een orgelstuk, gespeeld door de plaatselijke organist
DAT moest er even uit.

mwa, het heeft maar 15 jaar geduurd voor het kwartje voor de orgeldraaier viel :mrgreen:
Afgewezen schreef:dat ik me vanavond ineens op zat te winden
DAT moest er even uit.
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
Laat je niet op de kast jagen joh. Als jij iets mooi vindt, moet je er gewoon van genieten. Aan de andere kant: gun de muziekkenners (daar behoor ik niet toe, voor de duidelijkheid) de ruimte om te schieten op de muziek die jezelf wèl kunt waarderen. Ze hebben ervoor doorgeleerd dus dan mogen ze dat. Doe er je voordeel mee.Afgewezen schreef: [...] ik er nú pas achter ben dat het een stuk was van Martin Mans
dat ik dus zijn muziek al waardeerde [...]
Aan weer een andere kant: de twee 'kampen' in de christelijke muziekwereld zouden zich best met elkaar mogen verzoenen. Een goede marketingmachine zou misschien wel heel welkom kunnen zijn om ook andere kerkmuziek onder de aandacht te brengen. Mijn overtuiging is dat goede muziek de slechtere overleeft als men maar de gelegenheid krijgt om ermee in aanraking te komen. Een discussie over wat goede of slechte muziek is, is dan niet nodig. Maar misschien ben ik daarin te optimistisch.
- JolandaOudshoorn
velen weten niet (meer) wat er achter de vele voordeuren plaatsvindt, het is het resultaat van de doorgeschoten individualisering. er is geen "sociale samenhang" meer in deze "ikke, ikke en de rest kan stikke-maatschappij"!JolandaOudshoorn schreef:ik gisterenavond tot een uur of half elf op het politiebureau zat met een buurvrouw die mishandelt was door haar man?
ik nu even bij moet komen en nog steeds verbaasd ben dat zoiets gebeurd?
- Christiaan
Alleen hier in Nederland? Of is het daar bij jou net zo erg?Jonathan Westmore schreef:velen weten niet (meer) wat er achter de vele voordeuren plaatsvindt, het is het resultaat van de doorgeschoten individualisering. er is geen "sociale samenhang" meer in deze "ikke, ikke en de rest kan stikke-maatschappij"!JolandaOudshoorn schreef:ik gisterenavond tot een uur of half elf op het politiebureau zat met een buurvrouw die mishandelt was door haar man?
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
- Christiaan
Juist waar je het niet verwacht.wim schreef:Malloten zitten echt overal.JolandaOudshoorn schreef:ik gisterenavond tot een uur of half elf op het politiebureau zat met een buurvrouw die mishandelt was door haar man?
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Ik had dat in Groot Ammers inderdaad ook niet zo verwacht.Christiaan schreef:Juist waar je het niet verwacht.wim schreef:Malloten zitten echt overal.JolandaOudshoorn schreef:ik gisterenavond tot een uur of half elf op het politiebureau zat met een buurvrouw die mishandelt was door haar man?