waarom niet?Rens schreef:je hebt blijkbaar bijna 3 jaar nodig gehad om je te beraden op je reactie.....helaas zullen niet velen het met je eens zijn vrees ikrefo schreef:Ook dat.
slaat in als een bom (bij Moni en Lizzy)
- MarthaMartha
Re: slaat in als een bom (bij Moni en Lizzy)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
ik vind het ook niet kunnen....albion schreef:Tiberius schreef:Misschien zijn er een aantal huisgenoten van hem verdwenen en is hij inmiddels de leukste van de overgeblevenen.Rens schreef:je hebt blijkbaar bijna 3 jaar nodig gehad om je te beraden op je reactie.....helaas zullen niet velen het met je eens zijn vrees ikrefo schreef:Ook dat.
Ik vind dit nu ook niet bepaald vriendelijk overkomen....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb even niet opgelet, wie pest er?
De reacties waren als te verwachten was. Dus voel ik me hier wel 'thuis'. De leukste hier ben ik zeker niet.
Dat is namelijk ******CENSUUURR****, zoals jullie wel weten.
Ik zag dat moni vanmiddag online was, dus ik probeerde d'r uit d'r tent te lokken.
De reacties waren als te verwachten was. Dus voel ik me hier wel 'thuis'. De leukste hier ben ik zeker niet.
Dat is namelijk ******CENSUUURR****, zoals jullie wel weten.
Ik zag dat moni vanmiddag online was, dus ik probeerde d'r uit d'r tent te lokken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
De onbetwist leukste is helaas gestopt na 6000 min 1 postings.
Ik houd er alleen niet zo van als iemand de leukste (ok, de één na leukste) wil zijn ten koste van minder bedeelden, zeker niet over mensen die hier inmiddels bijna nooit meer komen.
Anderzijds ga ik ook geen postings van twee jaar terug modereren.
Dus vandaar een wat minder vriendelijke terechtwijzing.
Ik houd er alleen niet zo van als iemand de leukste (ok, de één na leukste) wil zijn ten koste van minder bedeelden, zeker niet over mensen die hier inmiddels bijna nooit meer komen.
Anderzijds ga ik ook geen postings van twee jaar terug modereren.
Dus vandaar een wat minder vriendelijke terechtwijzing.
wat zijn we toch weer lekker zielig aan het doen naar elkaar. 

Zielig of niet, het topic is niet langer relevant.
Daarom:
Daarom: