In memoriam

Zita
Moderator

Re: In memoriam

Bericht door Zita »

Ik vind het niet zo integer om het persoonlijke leven van John Tollenaar te gaan bespreken, en al helemaal niet terwijl hij net overleden is. Ik begrijp heus wel dat wat bekend is over zijn leven vragen kan oproepen, maar niet iedere vraag is geschikt om in het openbaar te bespreken. En het is al helemaal niet noodzakelijk om het er over te hebben. Vind ik.
Aanvulling: ik zie dat de laatste berichten enigszins overlappend zijn.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Eens. Ik zei dat eerder al.
Daarom nu stoppen.
HHR

Bericht door HHR »

Opzich eens, maar als er nu een digitaal monument wordt gebouwd, in de vorm van een website en een postuum geplaatste preek, waar hij naar eigen zeggen weet van had, is het misschien wel goed dat argeloze bezoekers iets van zijn leven afweten?
pierre27

Bericht door pierre27 »

HHR schreef: Gisteren, 18:57 Opzich eens, maar als er nu een digitaal monument wordt gebouwd, in de vorm van een website en een postuum geplaatste preek, waar hij naar eigen zeggen weet van had, is het misschien wel goed dat argeloze bezoekers iets van zijn leven afweten?
Wacht dan op zijn minst even met de Story-verhalen.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Job

Bericht door Job »

pierre27 schreef: Gisteren, 19:18
HHR schreef: Gisteren, 18:57 Opzich eens, maar als er nu een digitaal monument wordt gebouwd, in de vorm van een website en een postuum geplaatste preek, waar hij naar eigen zeggen weet van had, is het misschien wel goed dat argeloze bezoekers iets van zijn leven afweten?
Wacht dan op zijn minst even met de Story-verhalen.
Storyverhalen moet niet mee gewacht worden; die kunnen beter nooit verschijnen, want veel verzinnerij. Maar ik vind dat er hier keurig gecommuniceerd wordt over een (zoveel is wel duidelijk) veelkleurige vogel. Zelfs de geplaatste rouwadvertenties zijn opvallend. Het trekt de aandacht.
DDD

Bericht door DDD »

??

Wat trekt de aandacht? Er staat toch niets opvallends in? Of het moet de advertentie van een vriendin zijn.

Nu vind jij zaken al snel ongewoon. Maar ik ben wel benieuwd wat je bedoelt.
Job

Bericht door Job »

DDD schreef: Vandaag, 01:26 ??

Wat trekt de aandacht? Er staat toch niets opvallends in? Of het moet de advertentie van een vriendin zijn.

Nu vind jij zaken al snel ongewoon. Maar ik ben wel benieuwd wat je bedoelt.
Hoi DDD, ha ha, ja? Vind ik zaken al snel ongewoon? 😅 Even teruggekeken in het RD van eergisteren, mij viel de advertentie van de kinderen wel op ja, bepaald taalgebruik, het verwijzen naar zijn voorgangerschap terwijl het geen predikant betreft, het ontbreken van een echtgenote, maar inderdaad: hij was voor een rouwadvertentie niet ongewoon inderdaad. Dus dat neem ik terug. Het prikkelde mijn nieuwsgierigheid, maar dat is dan ook alles. De advertentie van de vriendin daarentegen trekt wel de aandacht.

Gezegende Kerst!
Plaats reactie