Ik vind 28 graden niet aangenaam hoor...Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
Maar in de woonkamer is het gelukkig 23

Ik vind 28 graden niet aangenaam hoor...Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
Kijk even naar het tijdstip van postenOrchidee schreef:Ik vind 28 graden niet aangenaam hoor...Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
Hier 29...Mister schreef:Kijk even naar het tijdstip van postenOrchidee schreef:Ik vind 28 graden niet aangenaam hoor...Mister schreef:Overigens vind ik de temperatuur nu best aangenaam.
Nu hier ook weer 27 buiten.
Jaja, het is zomer, dan krijg je dat. Toch heb ik het idee dat ik er de laatste jaren wat beter tegen kan als eerder. Gelukkig.Mara schreef:Het is hier gewoon fristis weer ff wennen, zo'n briesje.
Maar even een paar dagen bijkomen, want de temp gaat wederom omhoog
Zelfs in Elspeet kom je het tegen...jvdg schreef:Dat is vrouwenkleding, en dus niet voor mij bestemd.Mara schreef:Nou wat let je om per internet een paar van die leuke tentjes te bestellen ?jvdg schreef:Mijn bezwaar tegen de warmte is dat je er weinig tegen kan doen.
Als het koud is kun je jezelf daartegen wapenen middels kleding.
Ik heb me overigens laten vertellen dat boerka's e.d. bescherming bieden tegen warmte en koude.
Ik wilde het alleen aanbevelen aan onze refo-vrouwen.
Het zou voor de natuur en mens fijn zijn als het eens een paar dagen lekker zou regenensweelinck 25 schreef:Vandaag was ik bij mijn toekomstige kostvrouw/hospita(ouderwets), ze had deze uitspraak over de temperaturen, ik kon hem niet meer vergeten:
Nederland heeft het goed, maar het ganse schepsel zucht... wie merkt het nog op?
Nadat we bij haar geweest waren stonden we met de auto in de buurt (Ede/Bennekom) ons brood op te eten, en er kwam wel 5 keer een politieauto voorbij. Zo hielden ze het bos in de gaten. Alles stoof helemaal.
Laten we bidden of er gauw weer regen... en ook verkoeling mag komen!
sweelinck 25 schreef:Vandaag was ik bij mijn toekomstige kostvrouw/hospita(ouderwets), ze had deze uitspraak over de temperaturen, ik kon hem niet meer vergeten:
Nederland heeft het goed, maar het ganse schepsel zucht... wie merkt het nog op?
Nadat we bij haar geweest waren stonden we met de auto in de buurt (Ede/Bennekom) ons brood op te eten, en er kwam wel 5 keer een politieauto voorbij. Zo hielden ze het bos in de gaten. Alles stoof helemaal.
Hoe waar sweelinck 25.sweelinck 25 schreef:Vandaag was ik bij mijn toekomstige kostvrouw/hospita(ouderwets), ze had deze uitspraak over de temperaturen, ik kon hem niet meer vergeten:
ik begrijp dat echt nietTerri schreef:Hoe waar sweelinck 25.sweelinck 25 schreef:Vandaag was ik bij mijn toekomstige kostvrouw/hospita(ouderwets), ze had deze uitspraak over de temperaturen, ik kon hem niet meer vergeten:
Al die groenstroken die helemaal geel zijn en al die oudjes (kom er net vandaan) in de verpleeghuizen.
Ik ben blij met de zon, maar van deze temperaturen gaat iets dreigends uit.
Tsja, sommige mensen lijken dat te zien als een teken van rechtzinnigheid, dat je alles van de donkere kant bekijkt en vooral niet dankbaar bent voor al het goede wat je dag aan dag onverdiend ontvangt...henriët schreef: ik begrijp dat echt niet
schei toch uit met altijd dat gemor en gezoek naar dreigingen
je kunt er net zo goed Gods goedheid in zien, dat de aarde nog verwarmt wordt.
heerlijk dat de zon dan zoveel licht geeft heHendrikus schreef:Tsja, sommige mensen lijken dat te zien als een teken van rechtzinnigheid, dat je alles van de donkere kant bekijkt en vooral niet dankbaar bent voor al het goede wat je dag aan dag onverdiend ontvangt...henriët schreef: ik begrijp dat echt niet
Tja. Zucht.Hendrikus schreef:Tsja, sommige mensen lijken dat te zien als een teken van rechtzinnigheid, dat je alles van de donkere kant bekijkt en vooral niet dankbaar bent voor al het goede wat je dag aan dag onverdiend ontvangt...henriët schreef: ik begrijp dat echt niet