In mijn jonge jeugd ben ik ook eens verhuisd met met mijn ouders en broers, en in dat nieuwe huis zaten ook verschillende lagen behang, en de laatste keer hadden ze er ook nog eens overheen geverfd, en dat huis was pas 8 jaar oud
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
Ik heb nog nooit gesnapt dat er maar laag op laag behangen word, wij hebben het nooit gedaan, maken de muren altijd kaal, en daarna evt glad, en mijn familie, en schoonfamilie doen het ook zo, maar je hebt inderdaad mensen, die plakken maar, en die plakken maar
In mijn jonge jeugd ben ik ook eens verhuisd met met mijn ouders en broers, en in dat nieuwe huis zaten ook verschillende lagen behang, en de laatste keer hadden ze er ook nog eens overheen geverfd, en dat huis was pas 8 jaar oud

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
NEE!henriët schreef:perfax spray helpt niet????Luther schreef:![]()
![]()
![]()
Ik ben al een week bezig om bang van een kamertje van 2.5 bij 2.5 te halen.
Het gaat ongeveer per mm2.
En ja, ik heb alles al geprobeerd. Eerst warm water met gewoon zeepsop. Nu warm water met van dat afweekspul erin. Maar nee hoor, alle mooie woorden op het flesje ten spijt.... de papieren willen er niet af. GRRRRRR
En ik word alleen maar chagrijniger van al die mensen die nu vertellen dat het zóóóó ideaal is.
Maarre, inmiddels heb ik maar een stoomapparaat aan laten rukken en zlfs daarmee is het een crime, maar goed. De muren zijn thans kaal.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Katharina van Bora
IK ben er heel blij mee !!!Luther schreef:NEE!henriët schreef:perfax spray helpt niet????Luther schreef:![]()
![]()
![]()
Ik ben al een week bezig om bang van een kamertje van 2.5 bij 2.5 te halen.
Het gaat ongeveer per mm2.
En ja, ik heb alles al geprobeerd. Eerst warm water met gewoon zeepsop. Nu warm water met van dat afweekspul erin. Maar nee hoor, alle mooie woorden op het flesje ten spijt.... de papieren willen er niet af. GRRRRRR![]()
En ik word alleen maar chagrijniger van al die mensen die nu vertellen dat het zóóóó ideaal is.
Maarre, inmiddels heb ik maar een stoomapparaat aan laten rukken en zlfs daarmee is het een crime, maar goed. De muren zijn thans kaal.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- Neeltje Jans
Heerlijk aan het genieten van het mooie weer. Helaas nu even te warm om in de tuin te zitten, dus dan maar even achter de laptop
Neeltje Jans, moeder van 4
beetje down. Ik loop hardhandig tegen mn fysieke grenzen aan, zo te voelen.
Eenzaam, maar niet alleen.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
-
Schemerlichtje
Sterkte! Die in de schuilplaats des Allerhoogste is gezeten, die zal vernachten in de schaduw des AlmachtigeMariavt schreef:Eenzaam, maar niet alleen.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
verkouden
Ah, weer wat geleerd. Een stemming kan ineens omslaan, is dat met verkoudheid ook zo?Lassie schreef:verkouden
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
ach tsja joh.vlinder schreef:Ah, weer wat geleerd. Een stemming kan ineens omslaan, is dat met verkoudheid ook zo?Lassie schreef:verkouden
Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scan
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Sterkte!!!Mariavt schreef:Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scan
Veel sterkte MariaMariavt schreef:Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scan
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mariavt schreef:Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scan
sterkte!! 't Hoofd omhoog; het hart naar boven...
- oesterschelpje
Mara schreef:Veel sterkte MariaMariavt schreef:Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scanHet is heel zwaar voor je.