In mijn jonge jeugd ben ik ook eens verhuisd met met mijn ouders en broers, en in dat nieuwe huis zaten ook verschillende lagen behang, en de laatste keer hadden ze er ook nog eens overheen geverfd, en dat huis was pas 8 jaar oud

NEE!henriët schreef:perfax spray helpt niet????Luther schreef:![]()
![]()
![]()
Ik ben al een week bezig om bang van een kamertje van 2.5 bij 2.5 te halen.
Het gaat ongeveer per mm2.
En ja, ik heb alles al geprobeerd. Eerst warm water met gewoon zeepsop. Nu warm water met van dat afweekspul erin. Maar nee hoor, alle mooie woorden op het flesje ten spijt.... de papieren willen er niet af. GRRRRRR
IK ben er heel blij mee !!!Luther schreef:NEE!henriët schreef:perfax spray helpt niet????Luther schreef:![]()
![]()
![]()
Ik ben al een week bezig om bang van een kamertje van 2.5 bij 2.5 te halen.
Het gaat ongeveer per mm2.
En ja, ik heb alles al geprobeerd. Eerst warm water met gewoon zeepsop. Nu warm water met van dat afweekspul erin. Maar nee hoor, alle mooie woorden op het flesje ten spijt.... de papieren willen er niet af. GRRRRRR![]()
En ik word alleen maar chagrijniger van al die mensen die nu vertellen dat het zóóóó ideaal is.
Maarre, inmiddels heb ik maar een stoomapparaat aan laten rukken en zlfs daarmee is het een crime, maar goed. De muren zijn thans kaal.
Sterkte! Die in de schuilplaats des Allerhoogste is gezeten, die zal vernachten in de schaduw des AlmachtigeMariavt schreef:Eenzaam, maar niet alleen.
Ah, weer wat geleerd. Een stemming kan ineens omslaan, is dat met verkoudheid ook zo?Lassie schreef:verkouden
ach tsja joh.vlinder schreef:Ah, weer wat geleerd. Een stemming kan ineens omslaan, is dat met verkoudheid ook zo?Lassie schreef:verkouden
Sterkte!!!Mariavt schreef:Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scan
Veel sterkte MariaMariavt schreef:Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scan
Mariavt schreef:Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scan
Mara schreef:Veel sterkte MariaMariavt schreef:Gespannen, morgen uitslag medisch onderzoek van ct scanHet is heel zwaar voor je.