dat werkt hier niet een maatje groter......Orchidee schreef:Ik hield/houd niet van positiekleding, dus gewoon een maatje groter, en wat wijdere modelletjesLassie schreef:Hier begint m'n buik ook te groeien, opzoek naar positiekleding dus.

dat werkt hier niet een maatje groter......Orchidee schreef:Ik hield/houd niet van positiekleding, dus gewoon een maatje groter, en wat wijdere modelletjesLassie schreef:Hier begint m'n buik ook te groeien, opzoek naar positiekleding dus.
Meen je dat? Ik vind de kleding van nu echt vreselijk. Ik zou gewone shirtjes kopen en rokjes/jurkjes die ik leuk vind. Ze gaan vanzelf strak zitten om je buik en na de zwangerschap gooi je ze gewoon weg. Wat bij de prenatal hangt vind ik echt afschuwelijk.Mara schreef:Maar tegenwoordig is het leuk, zie MM.
In mijn tijd waren het tentenvooral niet je buik mogen laten zien
vlinder schreef:Meen je dat? Ik vind de kleding van nu echt vreselijk. Ik zou gewone shirtjes kopen en rokjes/jurkjes die ik leuk vind. Ze gaan vanzelf strak zitten om je buik en na de zwangerschap gooi je ze gewoon weg. Wat bij de prenatal hangt vind ik echt afschuwelijk.Mara schreef:Maar tegenwoordig is het leuk, zie MM.
Ik weet niet wat er momenteel bij Prenatal hangt, ik hoor niet meer bij die klantendoelgroepvlinder schreef:Meen je dat? Ik vind de kleding van nu echt vreselijk. Ik zou gewone shirtjes kopen en rokjes/jurkjes die ik leuk vind. Ze gaan vanzelf strak zitten om je buik en na de zwangerschap gooi je ze gewoon weg. Wat bij de prenatal hangt vind ik echt afschuwelijk.Mara schreef:Maar tegenwoordig is het leuk, zie MM.
Dat vind ik nou ook niet zo geweldig... Mijn ervaring is dat ovver het algemeen de 'echte' positiekleding vaak wel gewoon prettig draagt. En de mode verandert inderdaad. Bij mijn oudste was het ook wijd. Maar nu zie je dat niet meer, maar het moet ook niet te strak zitten. Dat zit niet lekker en staat ook niet echt mooi.refo schreef:En zo'n strak shirt met een navel erdoorheen, of dat nou zo geweldig is?
tsja niet alleen bij zwangere vrouwen zie je die.....refo schreef:Je zit nu wel een heleboel grootmoeders te beledigen....
En zo'n strak shirt met een navel erdoorheen, of dat nou zo geweldig is?
succes!Lassie schreef:Ik zat ook online te kijken, maar je kunt het niet passen (ja thuis) en als het niet past moet je het weer terug sturen enzo. Een dorpje verder zit een outlet winkel. En ik mag shoppen op de zolder van m'n zusje ;-).
En ach we zien wel.
Katharina van Bora schreef:Dat vind ik nou ook niet zo geweldig... Mijn ervaring is dat ovver het algemeen de 'echte' positiekleding vaak wel gewoon prettig draagt. En de mode verandert inderdaad. Bij mijn oudste was het ook wijd. Maar nu zie je dat niet meer, maar het moet ook niet te strak zitten. Dat zit niet lekker en staat ook niet echt mooi.refo schreef:En zo'n strak shirt met een navel erdoorheen, of dat nou zo geweldig is?
Bij Wehkamp hangen ook leuke dingenLassie schreef:Ik zat ook online te kijken, maar je kunt het niet passen (ja thuis) en als het niet past moet je het weer terug sturen enzo. Een dorpje verder zit een outlet winkel. En ik mag shoppen op de zolder van m'n zusje ;-).
En ach we zien wel.
Ik koop niet meer bij Wehkamp.Mara schreef:Bij Wehkamp hangen ook leuke dingenLassie schreef:Ik zat ook online te kijken, maar je kunt het niet passen (ja thuis) en als het niet past moet je het weer terug sturen enzo. Een dorpje verder zit een outlet winkel. En ik mag shoppen op de zolder van m'n zusje ;-).
En ach we zien wel.