Baby's enzo...

Lassie

Re: baby's enzo...

Bericht door Lassie »

Orchidee schreef:
Lassie schreef:Hier begint m'n buik ook te groeien, opzoek naar positiekleding dus.
Ik hield/houd niet van positiekleding, dus gewoon een maatje groter, en wat wijdere modelletjes :)
dat werkt hier niet een maatje groter...... :nonnon
vlinder

Bericht door vlinder »

Mara schreef:Maar tegenwoordig is het leuk, zie MM.
In mijn tijd waren het tenten :ouin vooral niet je buik mogen laten zien
Meen je dat? Ik vind de kleding van nu echt vreselijk. Ik zou gewone shirtjes kopen en rokjes/jurkjes die ik leuk vind. Ze gaan vanzelf strak zitten om je buik en na de zwangerschap gooi je ze gewoon weg. Wat bij de prenatal hangt vind ik echt afschuwelijk.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

Je ziet nu wel leuke trico jurkjes/tuniekjes en leuke linnen broeken. Alleen de rokjes zijn veulste kort. :nonnon Dus maar in laagjes gaan werken.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

vlinder schreef:
Meen je dat? Ik vind de kleding van nu echt vreselijk. Ik zou gewone shirtjes kopen en rokjes/jurkjes die ik leuk vind. Ze gaan vanzelf strak zitten om je buik en na de zwangerschap gooi je ze gewoon weg. Wat bij de prenatal hangt vind ik echt afschuwelijk.
:super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

vlinder schreef:
Ik weet niet wat er momenteel bij Prenatal hangt, ik hoor niet meer bij die klantendoelgroep ;)
Maar ik zie uiteraard wel eens een zwangere vrouw, met zo'n leuk zwangerschapstuniekje aan, of rokje met daaroverheen iets, ontzettend leuk.
Ik ben ooit naar het Gooi afgereisd om kleding te kopen, hier in de omgeving was het alleen tenten.
Daar was een enthousiaste vrouw, die een hele leuke winkel had. Ik kreeg van haar ook zeer bruikbare tips voor het naaien van een rokje, gewoon met gatenelastiek. Nu klinkt dat onnozel, maar bijna 30 jaar geleden was de keuze echt klein.
Je zag vrouwen echt keer op keer in het zelfde lopen, of zelfde overgooier, ander stofje.
Maar dankzij het zelf maken van rokjes, had ik een kast vol.
Het was een hele hete lange zomer, dus kwam goed van pas :super
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
refo

Bericht door refo »

Je zit nu wel een heleboel grootmoeders te beledigen....

En zo'n strak shirt met een navel erdoorheen, of dat nou zo geweldig is?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

refo schreef:En zo'n strak shirt met een navel erdoorheen, of dat nou zo geweldig is?
Dat vind ik nou ook niet zo geweldig... Mijn ervaring is dat ovver het algemeen de 'echte' positiekleding vaak wel gewoon prettig draagt. En de mode verandert inderdaad. Bij mijn oudste was het ook wijd. Maar nu zie je dat niet meer, maar het moet ook niet te strak zitten. Dat zit niet lekker en staat ook niet echt mooi.
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Lassie

Bericht door Lassie »

refo schreef:Je zit nu wel een heleboel grootmoeders te beledigen....

En zo'n strak shirt met een navel erdoorheen, of dat nou zo geweldig is?
tsja niet alleen bij zwangere vrouwen zie je die..... :huhu
henriët

Bericht door henriët »

uit ervaring weet ik dat wat strakkere kleding juist fijn zit, geeft nl steun. ( maar het moet niet te strak zitten)
het is moeilijk om aan leuk en eerbare zwangerschapskleding te komen, een beetje winkelen en mixen met kleding uit verschillende winkels dan gaat t opzich wel, maar je moet dan niet je eigen stijl willen blijven handhaven, ach ja, met de hormonen wordt alles toch anders;)

@ lassie, je zou eens op positie-outlet.nl kunnen kijken...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Lassie

Bericht door Lassie »

Ik zat ook online te kijken, maar je kunt het niet passen (ja thuis) en als het niet past moet je het weer terug sturen enzo. Een dorpje verder zit een outlet winkel. En ik mag shoppen op de zolder van m'n zusje ;-).

En ach we zien wel.
henriët

Bericht door henriët »

Lassie schreef:Ik zat ook online te kijken, maar je kunt het niet passen (ja thuis) en als het niet past moet je het weer terug sturen enzo. Een dorpje verder zit een outlet winkel. En ik mag shoppen op de zolder van m'n zusje ;-).

En ach we zien wel.
succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Katharina van Bora schreef:
refo schreef:En zo'n strak shirt met een navel erdoorheen, of dat nou zo geweldig is?
Dat vind ik nou ook niet zo geweldig... Mijn ervaring is dat ovver het algemeen de 'echte' positiekleding vaak wel gewoon prettig draagt. En de mode verandert inderdaad. Bij mijn oudste was het ook wijd. Maar nu zie je dat niet meer, maar het moet ook niet te strak zitten. Dat zit niet lekker en staat ook niet echt mooi.
:haha :haha :haha

die navel ja.... dat komt vast omdat dit ook inderdaad geen positiekleding is.
Heb wel drie rokjes aangeschaft, maar de shirtjes zijn gewoon van Zeeman...
rekken wel mee en kunnen straks de vuilnisbak in...
het vest is ook gewoon van Zeeman.... dus nee wat ik aanheb en wat zichtbaar is, is geen positiekleding...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mara

Bericht door Mara »

Lassie schreef:Ik zat ook online te kijken, maar je kunt het niet passen (ja thuis) en als het niet past moet je het weer terug sturen enzo. Een dorpje verder zit een outlet winkel. En ik mag shoppen op de zolder van m'n zusje ;-).

En ach we zien wel.
Bij Wehkamp hangen ook leuke dingen :super
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Lassie

Bericht door Lassie »

Mara schreef:

En ach we zien wel.
Bij Wehkamp hangen ook leuke dingen :super
Ik koop niet meer bij Wehkamp.

:huhu
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

ik ben er bijna af (hoop ik)

@ MM, troost je, er is er nog nooit eentje blijven zitten..
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie