albion schreef:Rustig, jij en demo samen????? ik vraag me altijd af wie van jullie twee nu het hoogste woord hebben...MarthaMartha schreef:aan een heerlijk rustige avond met boek en demo op de bank
Waar denk jij op dit moment aan?
- JolandaOudshoorn
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
uh... ik zeg niksJolandaOudshoorn schreef:albion schreef:Rustig, jij en demo samen????? ik vraag me altijd af wie van jullie twee nu het hoogste woord hebben...MarthaMartha schreef:aan een heerlijk rustige avond met boek en demo op de bank![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nee nee...MarthaMartha schreef:uh... ik zeg niksJolandaOudshoorn schreef:albion schreef:Rustig, jij en demo samen????? ik vraag me altijd af wie van jullie twee nu het hoogste woord hebben...MarthaMartha schreef:aan een heerlijk rustige avond met boek en demo op de bank![]()
Aan de sparende hand van de Heere.
Mijn a.s. schoondochter vertrok vanavond weer naar haar thuis in het Zeeuws Vlaanderen. Bij Lexmond kreeg ze een ongeval waarbij gelukkig alleen materiele schade was.
We hebben haar opgepikt en vervolgens naar huis gebracht. De Heere bracht ook mijn zoon en mij vannacht weer veilig thuis.
Mijn a.s. schoondochter vertrok vanavond weer naar haar thuis in het Zeeuws Vlaanderen. Bij Lexmond kreeg ze een ongeval waarbij gelukkig alleen materiele schade was.
We hebben haar opgepikt en vervolgens naar huis gebracht. De Heere bracht ook mijn zoon en mij vannacht weer veilig thuis.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wij kregen een paar uur geleden ook een opname op afdeling. De man was met 160 km. per uur over de kop geslagen...een wonder dat hij het nog kan navertellen. Zo voor het oog is er helemaal niets te zien zelfs...fluitje schreef:Aan de sparende hand van de Heere.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Aan mijn nieuwe neefje.. die toch een wat moeilijke start heeft (waardoor hij nog niet helemaal lekker is).
Aan betutteling.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
aan koene ridders 
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
aan m'n huisarts...En hoe goed 't helpt om eventjes heel goed te laten merken dat je 'm niet echt mag 
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
aan de gemeente die te Norwich is, en die nu herderloos is...
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gelukkig niet Herderloos-DIA- schreef:aan de gemeente die te Norwich is, en die nu herderloos is...
*girly* schreef:aan m'n huisarts...En hoe goed 't helpt om eventjes heel goed te laten merken dat je 'm niet echt mag
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja soms is het gewoon heel goed....henriët schreef:*girly* schreef:aan m'n huisarts...En hoe goed 't helpt om eventjes heel goed te laten merken dat je 'm niet echt mag
Aan mijn overbuurman die van de week is thuisgekomen nadat een tumor bij hem is verwijderd.
Maar de uitzaaiingen zijn in ruime mate aanwezig.
Gelukkig weten ze het in Gods handen te leggen.
Maar de uitzaaiingen zijn in ruime mate aanwezig.
Gelukkig weten ze het in Gods handen te leggen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aan een bewoner van mijn afdeling die vanmorgen is overleden....Meestal laatt is m'n werk gauw achter me, zodra ik thuis ben, maar 't wil vandaag niet echt lukken