albion schreef:Rustig, jij en demo samen????? ik vraag me altijd af wie van jullie twee nu het hoogste woord hebben...MarthaMartha schreef:aan een heerlijk rustige avond met boek en demo op de bank

albion schreef:Rustig, jij en demo samen????? ik vraag me altijd af wie van jullie twee nu het hoogste woord hebben...MarthaMartha schreef:aan een heerlijk rustige avond met boek en demo op de bank
uh... ik zeg niksJolandaOudshoorn schreef:albion schreef:Rustig, jij en demo samen????? ik vraag me altijd af wie van jullie twee nu het hoogste woord hebben...MarthaMartha schreef:aan een heerlijk rustige avond met boek en demo op de bank![]()
Nee nee...MarthaMartha schreef:uh... ik zeg niksJolandaOudshoorn schreef:albion schreef:Rustig, jij en demo samen????? ik vraag me altijd af wie van jullie twee nu het hoogste woord hebben...MarthaMartha schreef:aan een heerlijk rustige avond met boek en demo op de bank![]()
Wij kregen een paar uur geleden ook een opname op afdeling. De man was met 160 km. per uur over de kop geslagen...een wonder dat hij het nog kan navertellen. Zo voor het oog is er helemaal niets te zien zelfs...fluitje schreef:Aan de sparende hand van de Heere.
Mijn a.s. schoondochter vertrok vanavond weer naar haar thuis in het Zeeuws Vlaanderen. Bij Lexmond kreeg ze een ongeval waarbij gelukkig alleen materiele schade was.
We hebben haar opgepikt en vervolgens naar huis gebracht. De Heere bracht ook mijn zoon en mij vannacht weer veilig thuis.
Gelukkig niet Herderloos-DIA- schreef:aan de gemeente die te Norwich is, en die nu herderloos is...
*girly* schreef:aan m'n huisarts...En hoe goed 't helpt om eventjes heel goed te laten merken dat je 'm niet echt mag
Ja soms is het gewoon heel goed....henriët schreef:*girly* schreef:aan m'n huisarts...En hoe goed 't helpt om eventjes heel goed te laten merken dat je 'm niet echt mag