of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:judith schreef:Perfect idee!hmprff schreef:mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee![]()
![]()
beter idee: leeftijdsgrens 30
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
tsja, dat is nou juist de reden dat we een strakke leeftijdsgrens willen...MarthaMartha schreef:of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:beter idee: leeftijdsgrens 30
anders is t nog geen meeting voor de jongeren
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat heb ik ook al geopperd. Ik ben wel welkom. Memento niet....JolandaOudshoorn schreef:judith schreef:Perfect idee!hmprff schreef:mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee![]()
![]()
beter idee: leeftijdsgrens 30
(jolanda: je moet gaan accepteren dat jullie bij de oude garde gaan horen!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
heerlijke kersen!!
C1000 aanbieding
C1000 aanbieding
- MarthaMartha
dank u, dank uhmprff schreef:tsja, dat is nou juist de reden dat we een strakke leeftijdsgrens willen...MarthaMartha schreef:of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:beter idee: leeftijdsgrens 30
anders is t nog geen meeting voor de jongerenmaar een gewone meeting
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
graag gedaanMarthaMartha schreef:dank u, dank uhmprff schreef:tsja, dat is nou juist de reden dat we een strakke leeftijdsgrens willen...MarthaMartha schreef:of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:beter idee: leeftijdsgrens 30
anders is t nog geen meeting voor de jongerenmaar een gewone meeting
![]()
![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
stokbrood en 4 pistoletjes voor 1,60. Bij de turkse bakker (hmmm die zijn erg lekker)
3 afwasborstels
papieropberger
postvak
3 afwasborstels
papieropberger
postvak
Hm ja. Ik woon nu schijn boven de Sultan Market waar je heerlijk turks brood kan halen ... en Lahmacun, Ayran en dat soort dingen. Heerlijk! Geef mij maar dat soort brood, of stokbrood ofzo... die nederlandse sneetjes bruin brood zijn zo saai vaak 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
je stond super op de 'kiek'!!mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee
heeel leuk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een site waarop ik liedjes/ gezangen enz kan horen en zodoende niet steeds tegen het klikzeef filter aan zit te kijken..
zo n stoplicht wordt op een gegeven moment zo irri
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dan moet je een lichtere filter nemenhenriët schreef:een site waarop ik liedjes/ gezangen enz kan horen en zodoende niet steeds tegen het klikzeef filter aan zit te kijken..
- Bonny
- Contacteer:
Een fikse tandartsrekening

The Groom's still waiting at the altar
Oeps.. die zijn niet leuk!Bonny schreef:Een fikse tandartsrekening![]()
@ droelie.. ja die hadden we eerst ook wel, maar nu niet meer
@ bonny: beroerd joh! sterkte! ik werd vanmi gebeld over een rekening van 2 jaar trug ....
was betaald.. na herinneringen.. maar de incasso nog niet..
dus als je betaald, betaal dan meteen alles!
@ bonny: beroerd joh! sterkte! ik werd vanmi gebeld over een rekening van 2 jaar trug ....
was betaald.. na herinneringen.. maar de incasso nog niet..
dus als je betaald, betaal dan meteen alles!
geef de keizer wat des tandarts is...henriët schreef:dus als je betaald, betaal dan meteen alles!
~~Soli Deo Gloria~~