of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:judith schreef:Perfect idee!hmprff schreef:mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee![]()
![]()
beter idee: leeftijdsgrens 30

of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:judith schreef:Perfect idee!hmprff schreef:mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee![]()
![]()
tsja, dat is nou juist de reden dat we een strakke leeftijdsgrens willen...MarthaMartha schreef:of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:beter idee: leeftijdsgrens 30
Dat heb ik ook al geopperd. Ik ben wel welkom. Memento niet....JolandaOudshoorn schreef:judith schreef:Perfect idee!hmprff schreef:mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee![]()
![]()
dank u, dank uhmprff schreef:tsja, dat is nou juist de reden dat we een strakke leeftijdsgrens willen...MarthaMartha schreef:of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:beter idee: leeftijdsgrens 30
anders is t nog geen meeting voor de jongerenmaar een gewone meeting
graag gedaanMarthaMartha schreef:dank u, dank uhmprff schreef:tsja, dat is nou juist de reden dat we een strakke leeftijdsgrens willen...MarthaMartha schreef:of 34... nog beterJolandaOudshoorn schreef:beter idee: leeftijdsgrens 30
anders is t nog geen meeting voor de jongerenmaar een gewone meeting
![]()
![]()
je stond super op de 'kiek'!!mathilde schreef:Nieuwste aanwinst, samen met hmprff: een goed idee
Dan moet je een lichtere filter nemenhenriët schreef:een site waarop ik liedjes/ gezangen enz kan horen en zodoende niet steeds tegen het klikzeef filter aan zit te kijken..
zo n stoplicht wordt op een gegeven moment zo irri
Oeps.. die zijn niet leuk!Bonny schreef:Een fikse tandartsrekening![]()
geef de keizer wat des tandarts is...henriët schreef:dus als je betaald, betaal dan meteen alles!