jvdg schreef:Wist je dat dit op dit moment geen forrummers te bespeuren zijn op RF.
EK?
hmmm jammer...
wist je dat ik aan het oppassen was.... we daar wel voetbal konden kijken maar we daar geen zin in hadden.
jvdg schreef:Wist je dat dit op dit moment geen forrummers te bespeuren zijn op RF.
EK?
super!Lassie schreef:wij zaten heel romantisch op de bank lekker puberaal te doen....waaahhhh
Precies. En zo zijn er heel veel in onze kring die op deze wijze proberen twee heren te dienen: 's zaterdagsavonds geknield voor koning Voetbal en slechts enkele uren later weer in Gods huis, menend een welbehagelijk werk te doen.fluitje schreef:Ik zit vanavond gewoon naar de wedstrijd te kijken en hoop dat het een mooie sportavond wordt.
Wint Nederland is dat prachtig maar meteen hierna is het voor mij gewoon rustig de hond uitlaten, de dag afsluiten en naar bed.
Het is voor mij geen buigen voor het oranjekalf.
En morgen zie ik er naar uit om weer naar Zijn huis te mogen.
Die mensen zijn er inderdaad. Maar er zijn ook mensen die vanuit een andere instelling naar de wedstrijd hebben gekeken. Ik heb zelf best een aardige voetbalavond gehad (met dank aan de Russen), maar van de zondagse eredienst heb ik toch echt vele malen meer genoten.Tiberius schreef:Precies. En zo zijn er heel veel in onze kring die op deze wijze proberen twee heren te dienen: 's zaterdagsavonds geknield voor koning Voetbal en slechts enkele uren later weer in Gods huis, menend een welbehagelijk werk te doen.fluitje schreef:Ik zit vanavond gewoon naar de wedstrijd te kijken en hoop dat het een mooie sportavond wordt.
Wint Nederland is dat prachtig maar meteen hierna is het voor mij gewoon rustig de hond uitlaten, de dag afsluiten en naar bed.
Hier sluit ik me helemaal bij aan Josephus.Josephus schreef:Die mensen zijn er inderdaad. Maar er zijn ook mensen die vanuit een andere instelling naar de wedstrijd hebben gekeken. Ik heb zelf best een aardige voetbalavond gehad (met dank aan de Russen), maar van de zondagse eredienst heb ik toch echt vele malen meer genoten.Tiberius schreef:Precies. En zo zijn er heel veel in onze kring die op deze wijze proberen twee heren te dienen: 's zaterdagsavonds geknield voor koning Voetbal en slechts enkele uren later weer in Gods huis, menend een welbehagelijk werk te doen.fluitje schreef:Ik zit vanavond gewoon naar de wedstrijd te kijken en hoop dat het een mooie sportavond wordt.
Dat weet ik ook wel, hoor.fluitje schreef:Hier sluit ik me helemaal bij aan Josephus.Josephus schreef:Die mensen zijn er inderdaad. Maar er zijn ook mensen die vanuit een andere instelling naar de wedstrijd hebben gekeken. Ik heb zelf best een aardige voetbalavond gehad (met dank aan de Russen), maar van de zondagse eredienst heb ik toch echt vele malen meer genoten.Tiberius schreef:Precies. En zo zijn er heel veel in onze kring die op deze wijze proberen twee heren te dienen: 's zaterdagsavonds geknield voor koning Voetbal en slechts enkele uren later weer in Gods huis, menend een welbehagelijk werk te doen.
Als je met dat laatste verkapt bedoelt te zeggen dat je het eigenlijk niet gelooft, mag je dat ook best concreter doen hoor. En laten we hopen dat inderdaad iedereen er zo over denkt (ik ben daar minder zeker van dan jij).Tiberius schreef:Dat weet ik ook wel, hoor.fluitje schreef:Hier sluit ik me helemaal bij aan Josephus.Josephus schreef:Die mensen zijn er inderdaad. Maar er zijn ook mensen die vanuit een andere instelling naar de wedstrijd hebben gekeken. Ik heb zelf best een aardige voetbalavond gehad (met dank aan de Russen), maar van de zondagse eredienst heb ik toch echt vele malen meer genoten.
Probleem is alleen, dat iedereen dat van zichzelf vindt.
Akkoord, maar dat komt zelfs voor bij mensen die zich aan deze van het door mij gesignaleerde gat bevinden.Lassie schreef:daar hoef je nog niet eens met EO dagen en voetbal aan te komen.... bekijk het nog ietsjes dichterbij huis.: Je auto..., je kleding, je huis.... waar steek je allemaal je geld aan uit en hoe begeerlijk ga je daar mee om? PATS daar willen sommige mensen niet eens aandenken.Heel triest.