Ik aan toverrijstBonny schreef:Oh, ik zat altijd te denken aan die Schotse collie.....Lassie schreef:Mijn echte naam heeft de volgende betekenis: De leven gevende.
Mij nickname betekenis is: Meisje.![]()
![]()

Ik aan toverrijstBonny schreef:Oh, ik zat altijd te denken aan die Schotse collie.....Lassie schreef:Mijn echte naam heeft de volgende betekenis: De leven gevende.
Mij nickname betekenis is: Meisje.![]()
![]()
Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
je bent niet op de hoogte dat je op internet ook kunt zoeken op betekenis invullen en dan komt de naam tevoorschijn........huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Mijn echte naam (die ik niet vertel) betekent :Tweestammige Germ. naam met ongeveer de betekenis `machtig onder het volk'.
Stoer hè
Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Mijn echte naam (die ik niet vertel) betekent :Tweestammige Germ. naam met ongeveer de betekenis `machtig onder het volk'.
Stoer hè
jvdg schreef:Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Stoer hè
Maar gezien je nickname zal het wel Dirk of Dikkie zijn.
Ik mag dat wel, zo'n krijgshaftige houding.huisman schreef:jvdg schreef:Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Stoer hè
Maar gezien je nickname zal het wel Dirk of Dikkie zijn.![]()
huisman schreef:jvdg schreef:Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Stoer hè
Maar gezien je nickname zal het wel Dirk of Dikkie zijn.![]()
Waarom verklap je dat nu, nou zegt niemand zijn echte naam meer, en blijft het bij Dikkie, Eline en Albertinejvdg schreef:Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Stoer hè
Maar gezien je nickname zal het wel Dirk of Dikkie zijn.
Arnoud dus, oftewel Ard.FlyingEagle schreef:Mijn echte naam betekend 'Hij die heerst als een adelaar'
Nee, Arend. heeft er allemaal wel weg vanjvdg schreef:Arnoud dus, oftewel Ard.FlyingEagle schreef:Mijn echte naam betekend 'Hij die heerst als een adelaar'
Wie volgt?