Ik aan toverrijstBonny schreef:Oh, ik zat altijd te denken aan die Schotse collie.....Lassie schreef:Mijn echte naam heeft de volgende betekenis: De leven gevende.
Mij nickname betekenis is: Meisje.![]()
![]()
De betekenis van je naam
Re: De betekenis van je naam
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Mijn echte naam (die ik niet vertel
Stoer hè
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
je bent niet op de hoogte dat je op internet ook kunt zoeken op betekenis invullen en dan komt de naam tevoorschijn........huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Mijn echte naam (die ik niet vertel) betekent :Tweestammige Germ. naam met ongeveer de betekenis `machtig onder het volk'.
Stoer hè
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Mijn echte naam (die ik niet vertel) betekent :Tweestammige Germ. naam met ongeveer de betekenis `machtig onder het volk'.
Stoer hè
Maar gezien je nickname zal het wel Dirk of Dikkie zijn.
jvdg schreef:Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Stoer hè
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik mag dat wel, zo'n krijgshaftige houding.huisman schreef:jvdg schreef:Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Stoer hè
Maar gezien je nickname zal het wel Dirk of Dikkie zijn.![]()
Fijn om via zo'n houding gelijk te krijgen.
huisman schreef:jvdg schreef:Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Stoer hè
Maar gezien je nickname zal het wel Dirk of Dikkie zijn.![]()
Dikkie dus
Waarom verklap je dat nu, nou zegt niemand zijn echte naam meer, en blijft het bij Dikkie, Eline en Albertinejvdg schreef:Diederik, Dirk, Tjerk (héél mooi), Thierry en via Google nog veel meer.huisman schreef:Jij hebt trouwens de mooiste avatar van het forum.madelief1983 schreef:wat ik postte dat stond er bij betekenis
Stoer hè
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
- FlyingEagle
Mijn echte naam betekend 'Hij die heerst als een adelaar'
Arnoud dus, oftewel Ard.FlyingEagle schreef:Mijn echte naam betekend 'Hij die heerst als een adelaar'
Wie volgt?
De mijne komt in de buurt van Genadige/Lieflijke
Hoop dat ik mijn naam ooit nog eer aan mag doen....
Hoop dat ik mijn naam ooit nog eer aan mag doen....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mijn "echte" naam...is best wel Rooms
Het is een Griekse naam die betekent:"barbaars"
Voor de Grieken betekende barbaars niet "woest" of "wild" maar "buitenlands",
dus "niet-Grieks",is "vreemd" en "onderontwikkeld".
Het is een Griekse naam die betekent:"barbaars"
Voor de Grieken betekende barbaars niet "woest" of "wild" maar "buitenlands",
dus "niet-Grieks",is "vreemd" en "onderontwikkeld".
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- FlyingEagle
Nee, Arend. heeft er allemaal wel weg vanjvdg schreef:Arnoud dus, oftewel Ard.FlyingEagle schreef:Mijn echte naam betekend 'Hij die heerst als een adelaar'
Wie volgt?
de wilskrachtige beschermer.
ik hoop dat ik als mod mijn naam eer aandoe
ik hoop dat ik als mod mijn naam eer aandoe
Maria
Geslacht:
v
verklaring:
Hebr. Mirjam, naam van de zus van Mozes en Aâron (Num. 26,59). Er bestaan ruim 60 verklaringen voor de naam, hetgeen er op wijst dat de betekenis van de naam zeer onzeker is. De meest gebruikelijke verklaring is `bitterheid'. Een van de oorzaken van deze onzekerheid is de oorspr. schrijfwijze van het woord, namelijk zonder de klinkers. De Septuagint maakte er Mariam van, de gebruikelijke Gri. vorm. In de Vulgaat werd deze vorm waarschijnlijk als een accusativus opgevat, zodat daar de vorm steeds Maria werd. In de middeleeuwen werd deze vorm vaak geassocieerd met Lat. mare `zee', vandaar stella maris `sterre der zee' en dergelijke bijnamen. Verscheidene feestdagen in het kalenderjaar zijn aan Maria, de moeder van Christus, gewijd
Dit is maar een gedeelte van de verklaring van mijn naam, maar dit vond ik wel voldoende......
Geslacht:
v
verklaring:
Hebr. Mirjam, naam van de zus van Mozes en Aâron (Num. 26,59). Er bestaan ruim 60 verklaringen voor de naam, hetgeen er op wijst dat de betekenis van de naam zeer onzeker is. De meest gebruikelijke verklaring is `bitterheid'. Een van de oorzaken van deze onzekerheid is de oorspr. schrijfwijze van het woord, namelijk zonder de klinkers. De Septuagint maakte er Mariam van, de gebruikelijke Gri. vorm. In de Vulgaat werd deze vorm waarschijnlijk als een accusativus opgevat, zodat daar de vorm steeds Maria werd. In de middeleeuwen werd deze vorm vaak geassocieerd met Lat. mare `zee', vandaar stella maris `sterre der zee' en dergelijke bijnamen. Verscheidene feestdagen in het kalenderjaar zijn aan Maria, de moeder van Christus, gewijd
Dit is maar een gedeelte van de verklaring van mijn naam, maar dit vond ik wel voldoende......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4